Edge Sense، یک فناوری منحصر به فرد در گوشی HTC U11

در این مطلب به بیان توضیح مختصری در مورد یکی از فناوری های منحصر به فرد گوشی U11 اچ تی سی یعنی Edge Sense خواهیم پرداخت و شما را با قابلیت های این فناوری جدید و اختصاصی U11 آشنا می کنیم.

Edge Sense، یک فناوری منحصر به فرد در گوشی HTC U11

به گزارش کلیک ، همانطور که می دانید اچ تی سی مدتی پیش از گوشی U11 که یکی از گوشی های پرچمدار این شرکت است و از عملکرد و ظاهر زیبایی برخوردار است، رونمایی کرد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی فناوری Edge Sense است که این گوشی را به یک گوشی متفاوت تبدیل کرده است.گوشی U11 به صورتی طراحی شده است که لبه های آن به لمس کاربران حساس است و کاربران می توانند با لمس لبه های این گوشی، کارهای خاصی را انجام دهند و از قابلیت های جالبی بهره مند شوند. کاربران U11 با استفاده از این ویژگی می توانند با لمس کردن لبه های گوشی عکس بگیرند و دستیار مجازی Google Assistant را باز کنند و در کنار استفاده از صفحه نمایش گوشی از قابلیت های لمسی دیگر این گوشی نیز بهره مند شوند.

شما می توانید در هنگام استفاده از Google Map از این فناوری برای زوم کردن روی نقشه ها و بزرگ و کوچک کردن آن ها استفاده کنید. همچنین می توانید برای قطع یک هشدار، پاسخ دادن به یک تماس یا قطع آن، از فناوری Edge Sense گوشی HTC U11 بهره مند شوید.

می توان گفت این ویژگی باعث شده است پرچمدار زیبای اچ تی سی از سایر گوشی ها متمایز شود. با وجود اینکه این فناوری تغییر آنچنان بزرگی در پرچمدار اچ تی سی ایجاد نکرده است؛ اما یک فناوری مبتکرانه محسوب می شود و امکان استفاده از چندین قابلیت متفاوت را برای کاربران فراهم می کند.

با تماشای کلیپ زیر بیشتر می توانید با فناوری Edge Sense پرچمدار U11 آشنا شوید.

ارسال نظر