آموزش و بررسی اپلیکیشن اختصاصی نمایشگاه الکامپ 2015

بیست یکمین دوره نمایشگاه الکامپ (ELECOMP) امسال از روز بیست و سوم آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

آموزش و بررسی اپلیکیشن اختصاصی نمایشگاه الکامپ 2015

به منظور بهتر شدن سیستم خبررسانی، برقراری ارتباطی پویا با نمایشگاه‌ها و اطلاعات‌رسانی از وضعیت‌ آن، شرکت فناوری نگاره اقدام به طراحی اپلیکیشنی اختصاصی برای الکامپ 2015 کرده است.

کلیک - این اپلیکیشن اطلاعات جامع و پویایی را در رابطه با نمایشگاه الکامپ در اختیار کاربران قرار می‌دهد. افراد علاقمند هم اکنون می‌توانند با استفاده از لینک زیر نسبت به دانلود این اپلیکیشن کاربردی اقدام کنند و بدین ترتیب در جریان تک تک اخبار و وقایع الکامپ 2015 قرار گیرند. در ادامه به بررسی و آموزش نحوه‌ی استفاده از این اپلیکیشن خواهیم پرداخت. با کلیک همراه باشید.

get app from bazzar

معرفی برخی از قابلیت‌های اپلیکیشن الکامپ 2015:

  • ثبت اطلاعات بازدیدکنندگان از نمایشگاه
  • نمایش و جستجو کامل شرکت کنندگان در نمایشگاه و پروفایل‌های آن‌ها
  • نقشه‌ی نمایشگاه و سالن‌ها
  • مسیریاب
  • اعلام برنامه‌ها و زمان بندی کنفرانس‌ها و مراسم نمایشگاه
  • ثبت برنامه ریزی ملاقات‌ها و بازدید‌های نمایشگاه
  • به روز رسانی بانک‌های اطلاعات نرم افزار از طریق اینترنت
  • ثبت علاقه مندی (Favorite) شرکت‌ها و محصولات به منظور دسترسی ساده به آن‌ها
  • ثبت یادداشت روی پروفایل هر شرکت و یا محصولات آن‌ها
  • ثبت اطلاعات عضویت کاربر اپلیکیشن برای ارتباط پویا با بازدیدکننده
  • ارسال پیام هشدار (Alert) به کاربر اپلیکیشن
  • قابلیت به اشتراک گذاشتن اطلاعات در شبکه‌های اجنماعی
  • قابلیت اتصال به شبکه توییتر با تنظیم هشتگ ( #) مربوط به نمایشگاه
  • اختصاص QR کد به هر شرکت قابل اسکن و ذخیره توسط بازدید کننده‌ها
  • اختصاص QR کد به هر بازدید کننده قابل اسکان توسط شرکت‌ها

آموزش و شرح مراحل استفاده و قابلیت‌های اپلیکیشن

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن الکامپ 2015 آن را اجرا کنید. به محض باز کردن اپلیکیشن با صفحه‌ی زیر مواجه خواهید شد. شما هم می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی "ورود مهمان" به عنوان یک میهمان از این اپلیکیشن استفاده کنید که در این شرایط میزان دسترسی شما به بخش‌های مختلف اپلیکیشن و قابلیت‌های آن محدود خواهد بود و هم می‌توانید با انتخاب لینک آبی رنگ نمایش داده شده در این صفحه نسبت به ثبت نام در سیستم اپلیکیشن اقدام نمایید.

193

ثبت نام

به طور کلی فرآیند ثبت نام در اپلیکیشن الکامپ 2015 روند بسیار ساده‌ای دارد و با توجه به قابلیت‌ها و امکانات این اپلیکیشن توصیه می‌کنیم که حتما نسبت به ثبت در آن اقدام نمایید.

2

پس از ثبت نام نیازی به تایید آدرس ایمیل شما نیست و بلافاصله می‌توانید با وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور اختصاصی خود در بخش‌های مربوطه و انتخاب گزینه‌ی "ورود" وارد سیستم جامع اپلیکیشن الکامپ 2015 شوید و از تمامی قابلیت‌های آن استفاده کنید.

پس از ورود به اپلیکیشن با منوی اصلی آن مواجه خواهید شد که آیکون‌های متنوعی را در بر دارد. با انتخاب هر یک از این آیکون‌ها به بخش‌های متنوع اپلیکیشن الکامپ 2015 هدایت خواهید شد.

3 گزینه‌ی شرکت کنندگان

با انتخاب گزینه‌ی شرکت کنندگان وارد بخشی از اپلیکیشن می‌شوید که لیست تمامی برندهای شرکت کننده در نمایشگاه الکامپ 2015 را ارائه می‌کند. در این بخش می‌توانید از قابلیت جستجو هم به منظور یافتن برند مد نظرتان استفاده کنید. ضمنا قابلیت جستجو از طریق حروف الفبا هم در این اپلیکیشن ارائه شده است.

4

با انتخاب هر یک از برندهای مد نظرتان می‌توانید موقعیت مکانی غرقه‌ی آن‌ها در نمایشگاه الکامپ 2015 را مشاهده کرده و به اطلاعات تماس ارائه شده توسط برند مد نظر نیز دسترسی پیدا کنید.

5

همچنین اگر دقت کنید در بخش زیرین صفحه نمایش دو گزینه قابل رویت است. این دو گزینه مربوط به یادداشت‌برداری و اضافه کردن برند مد نظر در لیست علاقمندی‌های شماست. با انتخاب گزینه‌ی ستاره، برندی که در صفحه‌ی اصلی آن هستید به لیست علاقمندی‌های شما اضافه می‌شود و با انتخاب گزینه‌ی "یادداشت"می‌توانید هر توضیح خاص مد نظرتان را در رابطه با این برند اضافه کنید. نهایتا دستری کلی به لیست علاقمندی‌ها و یادداشت‌های شما از بخش و آیکون با عنوان "رویدادهای من" اپلیکیشن الکامپ 2015 امکان‌پذیر خواهد بود که در ادامه به توصیح آن هم می‌پردازیم.

گزینه‌ی نقشه نمایشگاه

با انتخاب این گزینه، نقشه‌ی دقیق نمایشگاه الکامپ 2015 در اختیار شما قرار داده می‌شود. شما می‌توانید با زوم کردن در این نقشه، مکان‌های خاص مد نظرتان را بیابید و دسترسی بسیار سریع‌تری به این مکان‌ها داشته باشید.

626 جدول زمانبندی

در این بخش اطلاعات مربوط به رویدادهای مهم نمایشگاه الکامپ 2015 نمایش داده می‌شوند. این اطلاعات به ترتیب ساعت و روزهای برگزاری نمایشکاه دسته‌بندی می‌شوند.

7

برنامه‌های جانبی

در این بخش از اپلیکیشن الکامپ 2015 اطلاعات در رابطه با نمایشگاه الکامپ و سایر برنامه‌های جانبی آن ارائه می‌شود.

820-576x10241

اطلاعات نمایشگاه

در این بخش اطلاعات مربوط به نمایشگاه الکامپ 2015 در اختیار شما قرار داده می‌شوند. به عنوان مثال در این قسمت به تازگی برگزاری این نمایشگاه و ساعات بازدید آن اشاره شده و همچنین عنوان شده که 420 شرکت در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

درباره

در این بخش از اپلیکیشن الکامپ 2015 اطلاعات جامعی در رابطه با این نرم افزار اندرویدی و قابلیت‌های و امکانات متنوع آن ارائه می‌شود. همچنین آدرس ایمیل تیم توسعه دهنده‌ی این اپلیکیشن (شرکت فناوری نگاره) هم در این بخش ضمیمه شده است.

9

صندوق پیام

در بخش "صندوق پیام" رویدادها و وقایع مهم مربوط به نمایشگاه الکامپ 2015 در کوتاه‌ترین زمان ممکن و از طریق پیغام هشدار متنی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

101-576x10241

کد QR

در این بخش از اپلیکیشن الکامپ 2015 بارکد اختصاصی شما پس از ثبت نام در اختیارتان قرار داده می‌شود. این بارکد اختصاصی به منظور برقراری ارتباط با سایرین استفاده خواهد شد. شما می‌توانید به راحتی با اسکن گرفتن از بارکد افراد دیگر، آن‌ها را به لیست بارکدهای اسکن شده‌ی حساب کاربری خود اضافه کنید و در آینده با آن‌ها ارتباط برقرار نمایید. به منظور اسکن کردن بارکد افراد مد نظرتان کافیست که گزینه‌ی "اسکن بارکد" موجود در بخش زیرین و سمت چپ صفحه نمایش گوشی خود را انتخاب نمایید. در بخش سمت راست و زیرین نمایشگر دستگاه هم گزینه‌ای قرار دارد که لیست بارکدهای اسکن شده‌ی شما را نمایش می‌دهد. بدیهی است که اگر فردی دیگر تمایل به ارتباط برقرار کردن با شما داشت، کافیست که با استفاده از دوربین گوشی خود از بارکد اختصاصی شما در اپلیکیشن الکامپ 2015 اسکن تهیه کند.

11

شبکه‌های اجتماعی

در این بخش تازه‌ترین خبرهای مرتبط با نمایشگاه الکامپ 2015 و تکنولوژی‌های متنوع که از سوی منابع مختلف خبری ارائه می‌شوند در اختیار علاقمندان قرار داده می‌شود.

12

رویدادهای من

در این بخش از اپلیکیشن الکامپ 2015 می‌توانید لیست علاقمندی‌های شخصی خود را تعیین کرده و تنظیمات پیش فرض مربوط به اپلیکیشن را تغییر دهید. به عنوان مثال شما در این بخش می‌توانید لیستی از شرکت‌ها و برندهای مورد علاقه‌ی خود را جمع‌آوری کرده و سریعا به اطلاعات مربوط به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. همچنین در این قسمت می‌توانید یادداشت‌ها یا نوت‌هایی که قبلا از بخش‌های دیگر اپلیکیشن برداشته‌اید را مشاهده کنید.

1314-576x10241 جمع‌بندی

به طور کلی اپلیکیشن الکامپ 2015 یک اپلیکیشن کاملا کاربردی است که می‌توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر و سریع‌تر در رابطه با نمایشگاه الکامپ 2015 از آن استفاده کنید. این نرم افزار به شیوه‌ای کاملا کاربردی محور طراحی شده، بنابراین استفاده از قابلیت‌های آن بسیار ساده بوده و آسان‌ترین شکل ممکن در اختیارتان قرار می‌گیرد. پیشنهاد می‌کنیم که هم اکنون نسبت به دانلود این اپلیکیشن و نصب آن در گوشی هوشمند اندرویدی خود اقدام نمایید.

ارسال نظر