تاریخ آغاز پیش ثبت نام الکامپ ۹۶ مشخص شد

بیست و سومین نمایشگاه الکامپ توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از تاریخ ۳۰ تیر ماه کار خود را آغاز کرده و تا ۲ مرداد ماه ادامه خواهد داشت. پیش ثبت نام الکامپ ۹۶ از ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

تاریخ آغاز پیش ثبت نام الکامپ ۹۶ مشخص شد

به گزارش کلیک ، سعادت، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با اعلام خبر شروع پیش ثبت نام الکامپ افزود: بعد از برگزاری دو دوره موفق نمایشگاه الکامپ در سال‌های گذشته، سرانجام پیگیری‌های سازمان برای تحقق مطالبات صنف برای برگزاری الکامپ در فصل تابستان به نتیجه رسید و در سال جاری بیست و سومین نمایشگاه الکامپ برای اولین بار در تاریخ برگزاری خود، یعنی ۳۰ تیر ماه تا ۲ مرداد ماه برگزار می‌گردد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای فرآیند ثبت ‌نام را مشابه روند دو سال قبل اعلام کرد و در ادامه گفت: امسال نیز در پی تجربه موفق گذشته در ثبت‌نام و برگزاری نمایشگاه الکامپ، سه مرحله پیش ثبت‌نام، ثبت‌ نام نهایی و جانمایی را در نظر گرفته‌ایم.

سعادت با اشاره به این نکته که متقاضیانی که زودتر پیش ثبت نام را انجام دهند در اولویت ثبت ‌نام قرار خواهند داشت، گفت: از بدنه صنف درخواست می‌گردد تا مرحله پیش ثبت ‌نام را جدی تلقی کرده و در مهلت تعیین شده اقدام کنند. مرحله پیش ثبت ‌نام اطلاعات کافی در خصوص میزان تقاضا و مشارکت بدنه صنف از این دوره‌ی نمایشگاه الکامپ را در اختیار سازمان به‌ عنوان برگزار کننده قرار داده و معیارها و سطح خواسته‌های شرکت‌کنندگان را نیر برای ما مشخص می‌کند. با استناد به این اطلاعات می‌توانیم برای برگزاری نمایشگاهی سالم، شفاف و باکیفیت برنامه‌ریزی کنیم. متقاضیان شرکت در نمایشگاه الکامپ ۹۶ از دهم اردیبهشت ماه می توانند، از طریق وب‌سایت Iran-elecomp.com پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

ارسال نظر