حضور شتاب دهنده تخصصی حوزه فین تک و اینترنت اشیا در الکامپ ۲۳

رسانه کلیک - نمایشگاه‌ الکامپ فرصت خوبی برای تبادل نظر بین شتاب‌دهنده‌ها و افراد علاقه‌مند به وجود آورده است. امسال در زمینه فین‌تک و اینترنت اشیا، شتاب‌دهنده نوین در نمایشگاه حضور پیدا کرده است. نوین‌تک که زیرمجموعه بانک اقتصاد نوین است، در این نمایشگاه حضور دارد و درسالن ۸ غرفه نوین‌تک، پذیرای عموم مردم هستند. در این غرفه منتورهای بسیار حرفه‌ای در زمینه فین‌تک به مخاطبین، مشاوره رایگان می‌دهد که آن‌ها می‌توانند با برنامه‌ها و اهداف این شرکت آشنایی پیدا کنند.

حضور شتاب دهنده تخصصی حوزه فین تک و اینترنت اشیا در الکامپ ۲۳

نوین‌تک که زیرمجموعه بانک اقتصاد نوین است، در این نمایشگاه حضور دارد و درسالن ۸ غرفه نوین‌تک، پذیرای عموم مردم هستند. در این غرفه منتورهای بسیار حرفه‌ای در زمینه فین‌تک به مخاطبین، مشاوره رایگان می‌دهد که آن‌ها می‌توانند با برنامه‌ها و اهداف این شرکت آشنایی پیدا کنند.

نوین تک علاوه بر ایجاد فضای تخصصی برای کسب و کارهای نوپا در حوزه فین تک و اینترنت اشیا، امکانات مورد نیاز برای رشد از جمله فضای کار اشتراکی، منتورهای متخصص و با تجربه، سرمایه اولیه مورد نیاز و کارگاه‌ها و آموزش‌های لازم را برای استارتاپ‌ها فراهم می‌کند.

این شرکت همچنین، در طول برگزاری نمایشگاه، کارگاه‌ها و گپ و گفت های حرفه‌ای تدارک دیده است که به صورت رایگان برگزار می‌شود. شتاب‌دهنده نوین‌تک تا پایان مردادماه ثبت نام و پذیرش تیم دارد و دوره های شتاب دهی از مهر آغاز می‌شود. این مجموعه در مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبایی متمرکز است.

ارسال نظر