شتابدهنده ها پا به پای استارتاپ‌ها آمدند!

رسانه کلیک - بیست و سومین نمایشگاه الکامپ با حضور پرشور استارتاپ‌ها در دو سالن ۸ و ۹ برگزار می‌شود. در این دوره از نمایشگاه شتاب‌دهنده‌ها نیز حضور پرشوری دارند. 

شتابدهنده ها پا به پای استارتاپ‌ها آمدند!

نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ترین رویداد در زمینه تولید و عرضه محصولات الکترونیکی و کامپیوتری است، همه‌ساله با استقبال پرشور مردم و شرکت‌های بزرگ برگزار می‌شود که هدفش ایجاد فضای تعاملاتی بین شرکت‌کنندگان و مخاطبان این نمایشگاه است.

سال‌های گذشته سالن ۱۸ نمایشگاه بین‌المللی به استارتاپ‌ها اختصاص داده شده بود که به دلیل فضای کم، امسال با اختصاص سالن‌ها ۸ و ۹ نمایشگاه به استارتاپ‌ها شاهد حضور بیشتر این کسب‌وکارهای نوپا در نمایشگاه هستیم. برخلاف سال‌های گذشته، شتاب‌دهنده‌ها حضور پررنگ‌تری در کنار استارتاپ‌ها دارند که به دنبال حمایت از این کسب‌وکارهای نوپا هستند.

اپراتور رایتل برای اولین بار در کنار استارتاپ‌ها حضور دارد و شعارش «توسعه کسب‌وکار شما در بستر رایتل» است. البته این اپراتور برنامه خود را مبنی بر حمایت از این استارتاپ‌ها مشخص نکرده است و تنها اطلاعات و پروپوزال‌های این شرکت‌ها را جمع‌آوری می‌کند. لازم به ذکر است که در کنار اپراتور رایتل، شتاب‌دهنده های دیگری هم شرکت کرده‌اند که می‌توان از آوا تک، اکسل، نوین تک، و تک هم نام برد.

غرفه‌آرایی استارتاپ‌ها هم امسال، با سال‌های پیش متفاوت است و طراحی غرفه‌های نمایشگاه امسال شکل جدیدتری به خود گرفته است.

ارسال نظر