کمپانی الفون بر روی تولید گوشی‌های با نمایشگر بدون حاشیه متمرکز می‌شود

کمپانی الفون که به تازگی قرار شده محصولاتش وارد بازارهای ایران شود، اعلام کرده که به زودی از گوشی‌های مجهز به نمایشگر بدون حاشیه بیشتری رونمایی می‌کند. با کلیک همراه باشید.

کمپانی الفون بر روی تولید گوشی‌های با نمایشگر بدون حاشیه متمرکز می‌شود

کمپانی الفون (Elephone) از دیگر شرکت‌های چینی است که فعالیت‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند اندرویدی داشته است. اگر به خاطر داشته باشید در نمایشگاه الکامپ 21 امسال به طور رسمی اعلام شد که گوشی‌های هوشمند این برند چینی به زودی وارد بازار کشور عزیزمان می‌شوند. الفون در روز جمعه کنفرانسی اختصاصی را در کشور چین برپا کرد و در طول این کنفرانس چندین گوشی هوشمند جدید را معرفی کرد. گوشی‌های هوشمند P9000 Edge، P9000 Elite و P9000 و همچنین ساعت هوشمند Elephone W2 از جمله محصولاتی بودند که طی روز جمعه و در طول کنفرانس مطبوعاتی این شرکت به طور رسمی معرفی شدند.

گوشی هوشمند P9000 Edge این شرکت از صفحه نمایشی بدون حاشیه بهره می‌برد و سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه Helio P10 مدیاتک است. این گوشی هوشمند جالب‌ توجه‌ترین و پرمخاطب‌ترین محصولی بود که در طوب کتفرانس روز جمعه شرکت الفون معرفی شد. در همین راستا الفون اعلام کرده که در سال 2016 به طور ویژه‌ای بر روی طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند مجهز به صفحه نمایش بدون حاشیه متمرکز می‌شود.

طبق گزارشات به دست آمده، ظاهرا شرکت الفون هم اکنون در تلاش است تا نسخه‌ای مجزا از گوشی P9000 Edge خود را به تجهیز به سیستم روی چیپ Helio X20 روانه بازار کند. این گوشی هم اکنون از صفحه نمایشی 5.5 اینچی و با وضوح تصویر فول اچ دی و بدن حاشیه و رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد. مطمئنا بهره‌مند شدن این گوشی از تراشه Helio X20 منجر می‌شود که قابلیت‌های پردازشی و عملکردی آن در حد و اندازه‌های یک پرچمدار اندرویدی باشد.

الفون همچنین اعلام کرده که به زودی از گوشی هوشمند دیگری با طراحی صفحه نمایش بدون حاشیه رونمایی می‌کند. این گوشی هوشمند Eelephone S3 نام خواهد داشت و در طول کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه اعلام شد که این گوشی از صفحه نمایشی 5.2 اینچی و با وضوح تصویر فول اچ دی بهره‌مند می‌شود و بدنه آن به طور یکپارچه و از مواد فلزی تشکیل خواهد شد. همچنین ظاهرا این گوشی از اسکنر اثر انگشت کاربر نیز بهره‌مند خواهد شد.

به طور کلی کمپانی الفون اعلام کرده که در سال جاری از گوشی‌های هوشمند متعدد و متنوع‌تری رونماییمی‌کند و با توجه به سلیقه کاربران، در طراحی این محصولات از سبک صفحه نمایش بدون حاشیه بهره خواهد گرفت. نظر شما در رابطه با برندهایی چینی همچون الفون چگونه است؟ آیا گوشی‌های نسبتا مقرون به صرفه این برندها را به محصولات نه چندان ارزان قیمت سایر برندهای شناخته شده ترجیح می‌دهید؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر