کنترلرهای الیت Xbox One به سرعت فروش می روند

کنترلر مایکروسافت ایکس باکس وان Elite در ماه اکتبر سال میلادی جاری با قابلیت شخصی سازی، همزمان با انتشار بازی محبوب Halo 5: Guardians، به صورت رسمی وارد بازار شد.

کنترلرهای الیت Xbox One به سرعت فروش می روند

به گزارش کلیک ٰ‌رئیس بخش ایکس باکس کمپانی نامدار مایکروسافت، آقای Phil Spencer، اخیرا در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود در یک توییت جدید اعلام کرد که کنترل های جدید Elite کنسول ایکس باکس وان فروش بسیار بالایی داشته اند و پس از عرضه به بازار به سرعت این کنترلرها به فروش رسیدند. کمپانی مایکروسافت همواره در حال تولید این کنترلر جدید است و انتظار می رود که این کنترلرها را نیز به سرعت خریداری شوند. هر زمان که کمپانی مایکروسافت تعداد زیادی از این کنترلرها را تولید کند، این کنترلرها فروش بسیار خوبی خواهند داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

آقای Phil Spencer به تازگی در پاسخ به سوال یکی از کاربران که این کنترلر 150 دلاری را خریداری کرده بود، اعلام کرد:

"ما بسیار خوشحال هستیم که شما این کنترلر جدید کنسول ایکس باکس وان را خریداری کرده اید. ما همیشه سعی خواهیم کرد که کنترلرهای زیادی را طراحی و تولید کنیم اما میزان فروش این کنترلرها بسیار بسیار بالاست!"

اگر به فروشگاه سایت های بزرگی مانند گیم اسپات و آمازون و حتی فروشگاه رسمی خود کمپانی مایکروسافت مراجعه کنید، مشاهده خواهید کرد که این کنترلر منحصر به فرد 150 دلاری تمام شده و شما نمی توانید این کنترلر را برای کنسول ایکس باکس وان خود خریداری کنید.

البته اگر شما بی صبرانه منتظر خرید این کنترلر هستید، می توانید مدل الیت کنسول ایکس باکس وان که در ماه نوامبر منتشر شده را خریداری کنید. کنسول Xbox One Elite دارای 1 ترابایت هارد و یک کنترلر الیت (کنترلر جدید) می باشد. شما تنها با پرداخت 450 دلار می توانید این کنسول نسل هشتمی کمپانی مایکروسافت را خریداری کنید. البته اگر قصد خرید کنسول و کنترلر را به صورت جداگانه دارید، باید توجه کنید که در این صورت برای خرید این دو محصول باید 500 دلار پرداخت کنید.

البته کمپانی مایکروسافت مدتی پیش به گیمرها و کاربران هشدار داده بود که کنترلر های جدید (الیت) به صورت محدود عرضه خواهند شد. سپس این کمپانی چند روز آینده اعلام کرد که تقاضای این کنترلر بیش از برنامه ریزی ما بوده است.

دیدگاه شما در خصوص فروش فوق العاده کنترلر جدید کنسول ایکس باکس وان چیست؟ آیا شما هم این کنترلر را خریداری خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر