رختخواب ایلان ماسک خبرساز شد!

رسانه کلیک - رختخواب ایلان ماسک بنیان گذار شرکت تسلا اخیرا به سوژه داغ دنیای تکنولوژی بدل شده و پویش جالبی در فضای مجازی به وجود آورده است.

رختخواب ایلان ماسک خبرساز شد!

ماسک به انجام پروژه های بلندپروازانه معروف است و برای تکمیل آنها حسابی تلاش می کند. روند تولید و توسعه تسلا 3 آنچنان که مورد انتظار Elon Musk بود، پیش نرفته و به همین دلیل، وی ساعت های زیادی در دفتر کارش درگیر این پروژه است. در چنین شرایطی جای تعجب ندارد رختخواب ایلان ماسک به محل کارش منتقل شود.

وی در آخرین مصاحبه اش با شبکه خبری سی بی اس از رخت خواب خود در دفتر کارش پرده برداشت. در این اتاق یک کاناپه قرار دارد، اما آقای ماسک معتقد است که این وسیله برای خوابیدن کمی پهن بوده و او مجبور است روی زمین بخوابد!

بعد از انتشار این مصاحبه و مشخص شدن وضعیت ایلان ماسک، اهالی اینترنت به این واقعه واکنش نشان دادند و با تشکیل کمپینی به نام GoFundMe قصد دارند تا یک کاناپه شکیل و در حد و اندازه این شخصیت برایش تهیه کنند.

رختخواب ایلان ماسک

در این پیج آمده است:

ایلان ماسک شخصیتی است که به ما کمک کرد از انرژی تجدیدپذیر در زندگی خود بیشتر استفاده کنیم و ماشین های الکتریکی نیز یکی از آثار این حرکت به حساب می آید. او برای پیشرفت و توسعه تسلا 3 اخیرا در دفتر کار خود و روی زمین می خوابد. به عنوان یک شخصیت بزرگ، این شرایط به هیچ عنوان مناسب نیست. بیایید با هم متحد شده و یک کاناپه شکیل و مناسب برایش بخریم.

درآمد حاصل از این کمپین صرف خرید کاناپه برای ایلان ماسک شده و به عنوان هدیه برای وی ارسال می شود. در صورتی که او کادوی یاد شده را رد کند، هزینه جمع آوری شده صرف امور خیره می شود.

بد نیست بدانید در حال حاضر حدود 4566 دلار در این کمپین جمع آوری شده و مبلغ یاد شده، حدودا 1000 دلار بیش از چیزی است که برای این کار پیش بینی شده بود.

ارسال نظر