HTC از گوشی های Desire 825،Desire 630 و Desire 530 رونمایی کرد

اچ تی سی با رونمایی از سه گانه گوشی های Desire قصد دارد روز های خوش گذشته خود را که به عنوان یک مد و برند موسیقی مطرح بود تکرار کند.

HTC از گوشی های Desire 825،Desire 630 و Desire 530 رونمایی کرد

HTC Desire 825

به گزارش کلیک، سردسته این سه گانه اچ تی سی Desire 825 است که یک مدل آن با رنگ زمینه سفید و ترکیبی از رنگ های صورتی و خاکستری که روی آن اسپری شده است عرضه خواهد شد. مدل دیگر با رنگ زمینه خاکستری و رنگ طلایی اسپری شده عرضه می گردد.

شما پس از خرید نیز می توانید با تهیه قاب های مختلف، رنگ های دیگر را امتحان کنید.

gsmarena_004

گوشی Desire 825 با یک هدست Hi-Res عرضه می شود. خود گوشی هم گواهی پخش صوتی Hi-Res را دریافت کرده و قابلیت پخش صداهای بم به صورت دالبی را دارا می باشد. همچنین اسپیکر های استریو نیز مجددا به این گوشی اچ تی سی بازگشته است.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی سوپر LCD و با رزولوشن نا امید کننده 720P می باشد. Desire 825 از یک پردازنده 32 بیتی قدیمی اسنپ دراگون 400 (پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز) بهره می برد. برای این گوشش رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده که قابلیت ارتقا از طریق حافظه میکرو SD را داراست. یکی از مزایای این گوشی عرضه آن با آخرین نسخه اندروید یعنی مارشملو6 است.

gsmarena_008

اچ تی سی می گوید که هر فرد در طول عمر خود 25 هزار عکس سلفی می گیرد و بنابر این داشتن یک دوربین خوب برای این کار الزامی است. اچ تی سی یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای سلفی تدارک دیده که می تواند تصاویر زیبایی ار شما ثبت کند.

دوربین پشتی آن نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی است و هر دو دوربین قادرند فیلم هایی با کیفیت 1080P ضبط کنند.

این گوشی در دو مدل تک سیم کارته و دو سیم کارته (نسبت به محل عرضه) ارائه می شود و به فناوری 4G LTE مجهز است. تامین انرژی این گوشی را نیز یک باتری2700 میلی آمپری بر عهده دارد که اندکی ضعیف به نظر می رسد.

HTC Desire 630

Desire 630 به جز در دو مورد در سایر موارد با مدل قبلی مشابهت دارد. صفحه نمایش این گوشی 5 اینچ و با رزولوشن 720p بوده و ظرفیت باتری آن کمتر و 2200 میلی آمپر است.

gsmarena_005

این گوشی قابلیت های صوتی Desire 825 را نیز داراست و صداهای Hi-Res پخش خواهد کرد. اسپیکر ها و هدست های استریو نیز در این گوشی وجود دارد. در بخش دوربین نیز مثل مدل قبلی از دوربین های 5 و 13 مگاپیکسلی استفاده می کند.

HTC Desire 530

Desire 530 را می توان یک نسخه ارزان قیمت از Desire 630 دانست. اگر چه سایز صفحه نمایش آن همان 5 اینچ مدل قبلی است ولی از پردازنده اسنپ دراگون 210 استفاده می کند و دارای 1.5 گیگابایت رم می باشد. البته حافظه داخلی گوشی همان 16 گیگابایت بوده و قابلیت ارتقا با حافظه میکرو SD را دارد.

gsmarena_0604

از آنجایی که اچ تی سی روی تصاویر سلفی حساسیت خاصی دارد دوربین سلفی این گوشی را همان 5 مگاپیکسل در نظر گرفته ولی دوربین پشتی را به 8 مگاپیکسل تقلیل داده است.

این گوشی بر خلاف دو مدل قبلی از هدست و قابلیت پخش صدای Hi-Res برخوردار نیست.

هر سه این گوشی ها در ماه مارس ( اسفند و فروردین) وارد بازار خواهند شد ولی قیمت آن ها هنوز مشخص نیست.

منبع: gsmarena

ارسال نظر