رابط کاربری EMUI 9.0 بر پایه اندروید Pie به گوشی هواوی پی 20 پرو راه پیدا می کند

رسانه کلیک - به تازگی گزارشی در خصوص آغاز عرضه بروزرسانی جدید برای پرچمدار سال 2017 هواوی یعنی هواوی میت 10 پرو مبتنی بر اندروید 9.0 پای در فضای اینترنت خبرساز شد. حالا شنیده ها از بروزرسانی رابط کاربری EMUI 9.0 در برادر کوچک‌تر آن، هواوی P20 Pro که در ماه مارس سال جاری وارد بازار شد، حکایت دارد.

رابط کاربری EMUI 9.0 بر پایه اندروید Pie به گوشی هواوی پی 20 پرو راه پیدا می کند

بر اساس گزارش‌‌های اخیر، فریمور جدیدی برای این محصول روی سرورهای Hicloud هواوی قرار گرفته است. البته این به معنای عرضه بروزرسانی جدید در روزهای آینده نیست. به بیان دیگر، قرار گرفتن این Firmware جدید روی سرورهای هواوی نشان از آن دارد که EMUI 9.0 به زودی، حداقل در اختیار کاربران اروپایی قرار می‌گیرد. این در حالی است که برخی گزارش های غیررسمی، از آغاز عرضه این بروزرسانی از تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهرماه) خبر می دهد.

همان‌طور که در Huawei Mate 10 Pro شاهد بودیم، انتظار می‌رود Firmware بروزرسانی شده هواوی پی 20 پرو عملکرد کلی دستگاه را در سایه امکان استفاده از بروزرسانی سیستم‌عامل به Android 9.0 Pie بهبود دهد. در EMUI 9.0 شاهد در دسترس قرار گرفتن قابلیت جدیدی برای استفاده از جسچرها یا همان نمایه‌های لمسی حرکتی به صورت گرافیکی و به منظور استفاده از بهره گیری از چند برنامه به صورت همزمان و جابجایی سریع بین آنها خواهیم بود. این در حالی است که فناوری GPU Turbo هواوی در نسخه جدید یعنی 2.0 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که تجربه گیمینگ به مراتب بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هواوی همراه با عرضه رابط کاربری EMUI 9.0 امنیت کل سیستمی را نیز بهبود داده و طراحی جدیدی را برای رابط کاربری ارائه کرده است. علاوه بر این، شاهد اضافه شدن اسلایدر یا همان دکمه کشویی بازطراحی شده برای تنظیم صدا خواهیم بود. عملکرد بهتر باتری با بهینه‌سازی هوشمندانه‌تر در نتیجه استفاده از هوش مصنوعی (AI) از دیگر موارد قابل توجه است که میزان مصرف باتری را کاهش داده و طول عمر گوشی های برخوردار از این رابط کاربری را افزایش می دهد.

ارسال نظر