گوشی هوشمند انرجایزر پاور مکس P600S مجهز به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی رسما معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت آمریکایی انرجایزر به واسطه باتری های تولیدی خود از محبوبیت بالایی برخوردار است. این کمپانی که در زمینه پاور بانک نیز فعالیت گسترده ای دارد، به تازگی از گوشی هوشمند انرجایزر پاور مکس P600S رونمایی کرده است.

گوشی هوشمند انرجایزر پاور مکس P600S مجهز به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی رسما معرفی شد

شرکت انرجایزر که در زمینه تولید باتری های باکیفیت محبوبیت زیادی پیدا کرده، به تازگی از جدیدترین دستاورد خود در دنیای گوشی های هوشمند رونمایی کرده است. این دستگاه که پاور مکس P600S نام دارد، از باتری 4500 میلی آمپری بهره می برد.

بر اساس اعلام شرکت سازنده، این گوشی هوشمند تا 12 ساعت استفاده و تا 16 روز در حالت آماده به کار (استندبای) قادر به همراهی کاربر است. این دستگاه از شارژ سریع 12 ولتی پشتیبانی کرده و همچنین دارای حالت ذخیره انرژی است. قدرت گوشی هوشمند انرجایزر پاور مکس P600S توسط چیپست مدیاتک هلیو P25 تامین می شود که مصرف انرژی بهینه ای دارد.

انرجایزر برای این محصول خود صفحه نمایش 5.99 اینچی با رزولوشن 1080p در نظر گرفته که دارای نسبت تصویر 18:9 است. انرجایزر پاور مکس P600S در دو پیکربندی برای فروش در دسترس خریدار قرار می گیرد.

یک مدل از گوشی جدید Energizer دارای 3 گیگابایت رم بوده و از 32 گیگابایت رم بهره می برد. نسخه دوم این گوشی هوشمند مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. هر دو مدل از کارت حافظه خارجی با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت پشتیبانی می کنند.

انرجایزر پاور مکس P600S

این محصول تنها در رنگ های مشکی و آبی عرضه می شود. پشت هر دو دستگاه دارای طراحی فیبر کربنی است که آن را تبدیل به محصولی خاص در سال 2018 می کند.

در بخش پشتی شاهد استفاده از حسگر اثر انگشت هستیم. این دستگاه در هر دو نسخه از دوربین اصلی دوگانه با رزولوشن های 13 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد که توسط سامسونگ تولید شده اند. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر کاربران در نظر شده است.

گوشی هوشمند انرجایزر پاور مکس P600S در اواسط ماه ژانویه با سیستم عامل پیش فرض اندروید نوقا 7.0 برای فروش عرضه می شود، البته هنوز انرزجایزر قیمت این دستگاه را مشخص نکرده است.

ارسال نظر