دیدن اندام های درونی بدن با تی شرت واقعیت مجازی

به زودی می توانید با رفتن به "درون" بدن انسان از طریق تی شرت واقعیت افزوده(نمای فیزیکی زنده)، طرز کار بدن انسان را یاد بگیرید.

دیدن اندام های درونی بدن با تی شرت واقعیت مجازی

به گزارش کلیک، به تازگی تی شرت هایی تولیده شده اند که می توان با استفاده از آن ها اندام درونی بدن را مشاهده کرد. شما باید برنامه را روی گوشی های هوشمند و یا تبلت دانلود کرده و جلوی ابداعی جدید به نام Virtuali-Tee بگیرید، تا بتوانید اندام های داخلی بدن، از جمله قلب در حال تپش را مشاهده کنید.

اگر شما دستگاه را با یک هدست واقعیت مجازی مانند Google Cardboard ترکیب کنید، حتی می توانید به سفر مجازی بروید و به صورت ۳۶۰ درجه درون بدن را تماشا کنید. به هر حال، نسخه واقعیت افزوده است.

کوریسکوپ، سازنده این دستگاه امیدوار است که فناوری های پوشیدنی آموزش زیست شناسی را برای کودکان لذت بخش کرده و منجر به انقلابی در تدریس علم در جهان شوند.

مدیر عامل شرکت اد بارتون گفت: "در بسیاری از موارد ما احساس می کنیم از یادگیری جدا شده ایم. ما بدن را در مدرسه تنها در کتاب درسی، بر روی صفحه نمایش و یا با یک مدل توپر مطالعه می کنیم."

او گفت تی شرت واقعیت مجازی به مردم اجازه می دهد تا با " آناتومی تعامل داشته باشند و آنچه در مقابل شان قرار دارد را کشف کنند." وی افزود: " آیا تا کنون فکر کرده اید که درون قلب شبیه چیست؟ حالا می توانید واقعاً آن را تجربه کنید."

کوریسکوپ در حال کار روی تی شرت ۳۰ دلاری و برنامه رایگان در سایت سرمایه گذاری کیکاستارتر است که صبح روز سه شنبه راه اندازی شده و بیش از ۳۰،۰۰۰ دلار سرمایه گذاری طی ۴۸ ساعت اول به دست آورده است. در حال حاضر ۳۷،۰۰۰ دلار از ۱۰۰،۰۰۰ دلار مورد نظر بدست آمده است. این شانس در ۳۱ مارس خاتمه می یابد.

بارتون این ادعا را که این موضوع حیله است رد کرد. او به هافینگتون پست گفت: "محصول ارائه شده به عنوان بهترین راه برای یادگیری در مورد بدن است، و در آینده مدارس و مردم ناگهان محصول را دریافت می کنند."

"و این واقعا چیزی است که ما برای انجام آن تلاش می کنیم - تصور دوباره نحوه یادگیری به طوری که یک ماجراجویی هیجان انگیز جایگزین یک کتاب درسی خسته کننده می شود. استفاده از آن فراتر از یک حیله است چرا که واقعا راه بهتری برای یادگیری است. "

منبع: huffingtonpost

ارسال نظر