دوربین کانن EOS ۷D MK III اسفند امسال رونمایی می‌شود

رسانه کلیک - شایعات جدید حاکی از آن است که دوربین کانن EOS 7D MK III در ماه مارس ۲۰۱۸ (اسفند ۹۶) رونمایی می‌شود.

دوربین کانن EOS ۷D MK III اسفند امسال رونمایی می‌شود

کانن EOS ۷D MK II در سپتامبر ۲۰۱۴ عرضه شد و این بدان معنا است که از زمان عرضه مدل قبلی این محصول، حدود ۳ سال گذشته است و اصلا دور از ذهن نیست که به زودی نسخه سوم EOS ۷D MK به بازار عرضه شود.

به جز زمان رونمایی اطلاعات خیلی کمی از دوربین کانن EOS 7D MK III منتشر شده است. احتمالا این دوربین قادر به فیلمبرداری ۴K خواهد بود که ویژگی خیلی خاصی به نظر نمی‌رسد، چرا که اکنون بسیاری از گوشی‌های همراه هم این ویژگی را دارند.

می‌توان گفت تنها نکته جالب در خصوص این محصول جدید، شایعه بکارگیری یک سنسور در این دوربین است که به گفته کار‌شناسان این سنسور برای اولین بار در دوربین‌های DSLR کانن استفاده می‌شود (DSLR مخفف دسته‌ای از دوربین‌های دیجیتالی است که نام کامل آن‌ها دوربین دیجیتال تک‌لنزی بازتابی است. دوربین‌های DSLR از یک سیستم آینه‌ای مکانیکی و پنتاپریسم (منشورِ پنج وجهی) برای هدایت نور از لنز به یک منظره یاب نوری در پشت دوربین استفاده می‌کنند).

جالب است بدانید که دوربین کنونی این مدل یعنی EOS ۷D MK II یک دوربین حرفه‌ای است که تکمیل کننده مدل موفق و قدرتمند پیش از خود یعنی ۷D است. این دوربین از یک سنسور CMOS بیست مگاپیکسلی با اندازه APS-C بهره می‌برد که شاید همین قطع سنسور و فول فریم نبودن آن تنها تفاوت آن با رده بالا‌ترین دوربین‌های موجود در بازار باشد.

بدنه EOS ۷D MK II بسیار مقاوم ساخته شده است و توانایی فوکوس خودکار پیشرفته ۶۵ نقطه‌ای Phase Detection و سنسور تصویر مجهز به فناوری Dual Pixel CMOS AF فوکوس‌های صحیح و سریع را برای این دوربین تضمین کرده‌اند.

شایان ذکر است؛ سنسور CMOS این دوربین از توانایی خوبی برای عکاسی در نور کم بهره می‌برد و قادر است با ایزو ۱۶۰۰۰ نیتیو (Native ISO) عکاسی کند.

منبع: Ubergizmo

ارسال نظر