قیمت جهانی اسنشال فون بار دیگر پایین آمد!

رسانه کلیک - پس از کاهش قیمت اسنشال فون به ۴۹۹ دلار، بار دیگر قیمت این محصول پایین آمد و به ۴۴۹ دلار رسید.اوایل سال میلادی ۲۰۱۷ شاهد رونمایی گوشی هوشمندی به نام اسنشال فون (Essential phone) بودیم. این دستگاه توسط اندی رابین ساخته شده است که با لقب پدر اندروید شناخته می‌شود. اسنشال فون با قیمت ۶۹۹ دلار به بازار عرضه شد.

قیمت جهانی اسنشال فون بار دیگر پایین آمد!

اوایل سال میلادی ۲۰۱۷ شاهد رونمایی گوشی هوشمندی به نام اسنشال فون (Essential phone) بودیم. این دستگاه توسط اندی رابین ساخته شده است که با لقب پدر اندروید شناخته می‌شود. اسنشال فون با قیمت ۶۹۹ دلار به بازار عرضه شد.

البته پس از مدتی شاهد کاهش ۲۰۰ دلاری قیمت این گوشی بودیم. این موضوع باعث شد تا قیمت اسنشال فون به ۴۹۹ دلار برسد. آنچه باعث تعجب ما شده است، کاهش دوباره قیمت این محصول به ۴۴۹.۹۹ دلار است.

در کنار اسنشال فون، قیمت لوازم جانبی مانند ماژول دوربین ۳۶۰ درجه‌ای این محصول نیز کاهش پیدا کرد؛ البته این کاهش قیمت باعث شده تا فروش این تلفن هوشمند و لوازم جانبی‌اش قوت بگیرد، اما دائمی بودن آن مشخص نیست.

از طرفی، شرکت سازنده اسنشیال فون این تلفن هوشمند را به قیمت ۴۹۹ دلار به‌ فروش می‌رساند. احتمالا علت کاهش قیمت‌های مکرر اسنشال فون، ضعف این محصول برای رقابت با پرچم‌داران مطرح در بازار است. در حال حاضر، شاهد عرضه تلفن‌های هوشمندی مانند پیکسل ۲ گوگل، ال‌جی وی ۳۰، گلکسی نوت ۸ سامسونگ و آیفون ۸ اپل هستیم که هر یک طرفداران خاص خود را دارد.

از امکانات اسنشال فون می‌توان به وجود نمایشگر ۵.۷ اینچی بدون حاشیه با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۳۱۲ پیکسل اشاره کرد. این نمایشگر از نسبت ۱۹ به ۱۰ برخوردار است. در زیر قاب اسنشال فون، تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قرار گرفته است.

یک ترکیب دوربین دوگانه نیز در پشت گوشی قرار دارد که از دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم f/1.85 برخوردار هستند. در جلو نیز شاهد دوربین سلفی با سنسور ۸ مگاپیکسلی هستیم.

از دیگر مشخصات اسنشال فون می‌توان به باتری با ظرفیت ۳۰۴۰ میلی‌آمپرساعت اشاره کرد. این تلفن هوشمند دارای قابلیت ماژولار است، به نحوی که کاربر می‌تواند با نصب ماژول‌های مختلف به کارایی و قابلیت‌های گوشی هوشمندش اضافه کند.

با وجود کاهش قیمت، شرکت سازنده این محصول وعده داده که تا سه سال از آن پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر نیز آپدیت اندروید ۸.۰ در حال آماده‌سازی است تا برای اسنشیال فون عرضه شود.

منبع: Gizmochina

ارسال نظر