کاهش قیمت «اسنشال فون» خرید آن را منطقی‌تر کرده است

رسانه کلیک – قیمت گوشی Essential پس از دو ماه از زمان عرضه افت محسوسی داشته و ۲۰۰ دلار کاهش یافته است. افت قیمت این گوشی که دارای امکانات خوب و طراحی زیبا و منحصربه‌فردی بوده به عقیده بسیاری از تحلیلگران، خرید آن را معقولانه‌تر کرده است.

کاهش قیمت «اسنشال فون» خرید آن را منطقی‌تر کرده است

گوشی اسنشال فون که شرکت سازنده آن متعلق به اندرو رابین ، خالق اندروید است، دو ماه پیش با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه شد، اما در حال‌ حاضر قیمت این گوشی به ۴۹۹ دلار کاهش پیدا کرده است. کاهش قیمت این گوشی خرید آن را منطقی‌‌تر کرده است، زیرا از طراحی زیبا و منحصر‌به‌فردی برخوردار بوده و حس خوبی را به مخاطب القا می‌کند. با توجه به اینکه این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ است، خرید آن با این قیمت کاملا معقولانه به نظر می‌رسد.

البته Essential یک گوشی کاملا عالی و بی‌نقص نیست و نباید انتظار داشته باشید که عملکرد آن در حد گوشی‌های رده‌بالا و پرچمدار بوده و توانایی رقابت با پرچمداران بزرگی مانند آیفون ۷ و گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL گوگل را داشته باشد، اما به عنوان یک گوشی میان‌رده کارآمد می‌توان کاملا روی آن حساب کرد. می‌توان به جرات گفت که این گوشی به‌خوبی با گوشی‌های میان‌رده‌ مطرح مانند Moto Play Z2 قابل مقایسه و حتی یک سر و گردن هم از آن‌ها بالاتر است. تنها گوشی هوشمند این رده قیمتی که می‌تواند Essential را شکست دهد، One Plus 5 با قیمت ۴۷۹ دلار بوده که به تازگی عرضه شده و یک گوشی مقرون‌به‌صرفه با امکانات بسیار عالی نظیر دوربین دوگانه و پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای است.

گوشی Essential اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته است که از میان آن‌ها می‌توان به تاخیر افتادن زمان رونمایی از آن برای چندین بار و ایجاد تغییراتی در اپلیکیشن عجیب‌ و‌ غریب دوربین آن اشاره کرد. در ضمن برخلاف ادعای شرکت سازنده در مورد مقاومت بالای Essential به دلیل استفاده از تیتانیوم و سرامیک در بدنه آن، در آزمایش سقوط از ارتفاع آسیب دید.

ارسال نظر