گوشی هوشمند Essential، در ماه اوت عرضه می‌شود

رسانه کلیک – بعد از مدت‌های گوشی هوشمند Essential، ساخته خالق اندروید، اندی رابین، به بازار عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند Essential، در ماه اوت عرضه می‌شود

اسمارت فون Essential، متعلق به خالق اندروید، اندی رابین است که مدت زیادی از معرفی آن می‌گذرد. این تلفن هوشمند پس از مدت‌ها و با تأخیر فراوان بالاخره به بازار عرضه خواهد شد.

اندی رابین در مراسم رونمایی از Essential، اعلام کرد که اسمارت فون خود را در ماه می به بازار عرضه می‌کند. پس از مدتی، باعرضه نشدن Essential در ماه می، اعلام شد که این گوشی هوشمند در ماه ژوئن رونمایی می‌شود. ماه‌های ژوئن و ژوئیه هم گذشت ولی خبری از Essential نشد. حالا پس از بدقولی‌های مکرر و تأخیر چندماهه، رابین اعلام کرده که Essential تا چند هفته دیگر در دستان کاربران خواهد بود.

گوشی هوشمند Essential، در ماه اوت عرضه می‌شود

اسمارت فون Essential دارای صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی لبه به لبه است. دوربین Essential منحصربه‌فرد است و برای اولین بار، لنز ۳۶۰ درجه به‌صورت جداگانه با این تلفن هوشمند عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند با قرار دادن این لنز بر روی گوشی هوشمند هود با تلفن همراه عکس ۳۶۰ درجه بیندازند.

Essential با اندروید ۷٫۱٫۱ و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه می‌شود. ظرفیت حافظه رم این تلفن هوشمند ۴ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است. دوربین دوگانه پشت ۱۳ مگا پیکسلی است و ماژول دوربین ۳۶۰ درجه هم با Essential ارائه می‌شود...جنس بدنه Essential از تیتانیوم و سرامیک است.

ورژن آن لاک شده Essential باقیمت ۶۹۹ دلار عرضه می‌شود، این در حالی است که اندی رابین قبلاً اعلام کرده بود Essential باقیمت ۷۴۹ دلار عرضه خواهد شد. وب‌سایت‌های Android Police، Best Buy و Sprint وب‌سایت‌های تائید شده برای خرید Essential است.

ارسال نظر