بازی سربازان ابدی به بازار می آید

رسانه کلیک - مبارزه در خلیج عدن 2 از بازی های جذاب سبک شوتر است که در نمایشگاه الکامپ 2018 حضور دارد. سازندگان این بازی در فکر تولید بازی دیگری به نام «سربازان ابدی» هستند.

بازی سربازان ابدی به بازار می آید

علیرضا شیبانی مدیر داخلی کمپانی در ابتدا با عنوان رضایتش از حضور مخاطبین بازی ها در نمایشگاه گفت: در ساعاتی که در نمایشگاه بودم متوجه شدم حضور مردم از سال گذشته بیشتر شده و خیلی ها با اشتیاق به سمت غرفه بازی هایی که دوست دارند می آیند.

شیبانی درباره صحبت های کاربران گفت: خیلی خوب است که به این شکل با مخاطبین خود رو به رو می شویم. خیلی ها پرسیدند چرا بی سر و سرا نسخه دوم بازی را منتشر کردیم. ما انتشارش را ساده برگزار کردیم. بازی های جنگی همیشه مخاطب خودش را دارد. مثل سبک های دیگر بازی نیست.

وی ادامه داد: عده کمی در این سبک به این مورد اهمیت می دهند که جنگ در بازی بین کجا و کجا است. به فکر مبارزه در خلیج عدن 3 هستیم اما در حد حرف است و برنامه خاصی نداریم. ما پس از مبارزه در خلیج عدن 2 بازی نوهد را به بازار دادیم. تمام برنامه های ما در خصوص سربازان ابدی است. جنگ بین ایران و عراق روایت بازی است و سبک بازی مثل دیگر بازی های کمپانی است.

ارسال نظر