هرچیزی که باید درباره گوگل پیکسل ۲ بدانید

رسانه کلیک – شرکت گوگل بعد از عرضه نسل اول گوشی های هوشمند خود با نام پیکسل، توانست توجهات را به خود جلب کند. حالا پس از نسل اول این گوشی های هوشمند، نوبت سری جدید آن با نام گوگل پیکسل ۲ رسیده است.

هرچیزی که باید درباره گوگل پیکسل ۲ بدانید

گوشی های هوشمند گوگل پیکسل، در زمان عرضه طرفداران زیادی پیدا کرد و بسیاری از اندرویدی ها به سمت این گوشی هوشمند رفتند. حالا بعد از نسل اول پیکسل ها، نوبت به سری دوم این گوشی های هوشمند رسیده است که خبر های لو رفته آن از گوشه و کنار شنیده می شود.

دو مدل جدید پیکسل عرضه می شود:

همه‌چیز درباره گوشی هوشمند گوگل پیکسل 2

گوگل پیکسل ۲ در دو مدل عرضه می شود، مدل های جدید گوگل پیکسل عبارت‌اند از Muskie و Walleye که مدل Muskie که دارای ابعاد بزرگ تری بوده است به Taimen تغییر نام یافته.

مدل بزرگ تر صفحه نمایش خاصی دارد

همه‌چیز درباره گوشی هوشمند گوگل پیکسل 2

براساس خبر های درز کرده از XDA مدل بزرگ تر گوگل پیکسل ۲، دارای صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی با کیفیت صفحه نمایش ۱۴۴۰P یا ۲K است.

مدل بزرگ تر توسط شرکت LG ساخته می شود

همه‌چیز درباره گوشی هوشمند گوگل پیکسل 2

براساس خبر های درز کرده که از وب سایت ۹to5Google ارائه شده است، شرکت LG مسئولیت تولید گوشی های هوشمند سایز بزرگ پیکسل ۲ را بر عهده گرفته است.

مدل بزرگ تر پیکسل ۲، اسپیکر های استریو دارد

همه‌چیز درباره گوشی هوشمند گوگل پیکسل 2

براساس اطلاعات وب سایت XDA، پیکسل ۲ با ۴ اسپیکر استریو، شبیه به اسپیکر های آیفون ۷، عرضه می شود و هنوز خبری مبنی بر وجود جک سه میلیمتری هدفون بر روی پیکسل ۲ به دست نیامده است.

مدل کوچک تر پیکسل ۲، صفحه نمایش کوچک‌تری دارد

همه‌چیز درباره گوشی هوشمند گوگل پیکسل 2

پیکسل ۲ کوچک، دارای صفحه نمایش ۴٫۹۷ اینچی است که رزولوشن تصویر آن ۱۰۸۰P است.

مدل کوچک‌تر توسط شرکت HTC ساخته می شود، شرکتی که در تولید مدل های اولیه پیکسل هم فعالیت مستقیم داشته

براساس خبرهای لو رفته، شرکت HTC بار دیگر با گوگل همکاری کرده تا مانند سری اول پیکسل ۲ را بسازد.

طراحی پیکسل ۲ با سری اول متفاوت است

همه‌چیز درباره گوشی هوشمند گوگل پیکسل 2

گوگل اعلام کرده که طراحی پیکسل ۲ با دو پیکسل قبلی متفاوت خواهد بود و در طراحی هر دو گوشی هوشمند خلاقیت های جدیدی به کار گرفته خواهد شد. به دلیل وجود دو شرکت متفاوت که هر کدام به صورت جداگانه مسئولیت ساخت گوگل پیکسل ۲ را در دو مدل برعهده گرفته اند، تفاوت در مدل های این دو گوشی هوشمند امری طبیعی است. در پشت گوگل پیکسل ۲ کوچک از شیشه استفاده می شود تا قابلیت شارژ بی سیم را داشته باشد.

هر دو گوشی هوشمند با پردازنده و رم قوی به میدان می‌آیند

همه‌چیز درباره گوشی هوشمند گوگل پیکسل 2

هر دو مدل پیکسل ۲، با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ وارد بازار می شوند، این پردازنده هم اکنون بر روی گوشی های هوشمند گلکسی S8 و وان پلاس ۵ قرار دارد. البته باید ب این موضوع نیز اشاره کرد که پردازنده ۸۳۵ امروز پردازنده بسیار خوبی است ولی زمان عرضه پیکسل ۲ بدون شک پردازنده‌های قوی تری در بازار وجود خواهد داشت.

هر دو گوشی هوشمند از رم ۴ گیگابایتی بهره خواهند برد.

دوربین فوق‌العاده پیکسل ۲

همه‌چیز درباره گوشی هوشمند گوگل پیکسل 2

براساس آخرین خبر های درز کرده از وب سایت ۹to5Google نقطه قوت پیکسل ۲، دوربین آن است. گوگل در پیکسل ۲ تمرکز خود را بر روی عکاسی در شب گذاشته است و در این زمینه کوشیده تا هرچه بیشتر دوربین گوگل پیکسل ۲ را تقویت کند. دوربین گوگل پیکسل دارای کیفیت بسیار خوبی است و از قوی ترین لرزش گیر ها بهره برده، به نظر می رسد شرکت قصد دارد تا دوربین پیکسل ۲ را از سری اول هم بهتر کند.

پیکسل ۲ ممکن است ضد آب باشد

قابلیت ضد آب بودن قرار بود که در پیکسل نسل اول وجود داشته باشد، ولی حالا باید این قابلیت را در پیکسل نسل ۲ پیدا کنیم، براساس سخنان سخنگوی شرکت گوگل به احتمال بسیار زیاد پیکسل ۲ ضد آب خواهد بود.

گوگل پیکسل ۲ به احتمال بسیار زیاد در ماه اکتبر عرضه می شود

همه‌چیز درباره گوشی هوشمند گوگل پیکسل 2

گوگل پیکسل های نسل اول را در اکتبر ۲۰۱۶ معرفی کرد، براساس عملکرد سال گذشته بسیاری از منابع خبری زمان عرضه پیکسل ۲ را نیز ماه اکتبر تخمین زده اند و شرکت گوگل هیچ صحبت رسمی در این رابطه نکرده است.

ارسال نظر