اپل؛ سال جدید، محصولات جدید

سال 2015 برای شرکت اپل سالی پرفراز و نشیب بود، چراکه محصولاتی مانند اپل واچ و اپل موزیک نتوانستند انتظارات مشتریان را کاملا برآورده کنند. ولی مطمئنا اپل به این راحتی مایوس نمی شود.

اپل؛ سال جدید، محصولات جدید

در این بخش می خواهیم به تمام محصولات جدیدی که این شرکت قصد دارد آن ها را در سال 2016 معرفی کند، نگاهی بیندازیم. از iPhone 7 گرفته تا Campus 2.

به گزارش کلیک، بزرگترین محصول اپل در سال پیش رو آیفون 7 (به همراه آیفون 7 پلاس) خواهد بود که پیش بینی می شود در سپتامبر سال جاری معرفی شود.

the-big-one-is-going-to-be-the-iphone-7-and-the-attendant-ip طرح مفهومی غیر رسمی طراحی شده از آیفون7 توسط یکی از هواداران اپل

طبق گزارشات دریافتی، جک هندزفری آیفون7 برای باریک تر کردن ضخامت این گوشی کلا حذف شده است.

reports-say-the-iphone-7-wont-have-a-headphone-jack-in-order از آنجایی که جک هندزفری حذف می شود، اپل هدفون بی سیم مخصوصی را برای این گوشی در نظر خواهد گرفت که بنا به گزارشات همراه با آیفون 7 معرفی می شود.

with-no-headphone-jack-apple-is-going-to-have-to-come-up-wit قابلیت های احتمالی دیگر آیفون 7 شامل قابلیت ضد آب بودن، توانایی از بین بردن نویز صدا در هدفون ها و شارژ بی سیم می باشد.

other-likely-iphone-7-features-include-waterproofing-the-ability-to-make-any-headphones-noise-cancelling-and-wireless-charging طرح مفهومی غیر رسمی طراحی شده از آیفون7 توسط یکی از هواداران اپل

طبق شایعات منتشر شده اپل در ماه مارس گوشی 4 اینچی iPhone 6c را نیز معرفی می کند. البته بر خلاف iPhone 5c که بدنه پلاستیکی داشت، مدل جدید به احتمال زیاد فلزی خواهد بود.

there-are-also-rumors-that-apple-is-going-to-announce-a-smal گفته می شود اپل قصد دارد اپل واچ 2 را نیز در ماه مارس معرفی کند. طبق اخبار رسیده این ساعت به یک دوربین جلویی برای فراهم سازی امکان چت تصویری مجهز شده است.

word-is-that-apple-is-also-going-to-announce-an-apple-watch- در بخش ارتقای سخت افزاری باید گفت به احتمال زیاد نسل جدید تبلت iPad Pro در اواخر امسال معرفی می شود.

on-the-hardware-refresh-side-2015s-ipad-pro-mega-tablet-will انتظار می رود پس از ماه ها چشم انتظاری در سال 2015، سرانجام iPad Air 3 در نیمه اول سال جاری معرفی شود.

and-the-ipad-air-3-is-expected-to-finally-come-out-in-the-fi از آنجایی که مدت زیادی است مدل جدیدی از Mac Pro معرفی نشده، انتظار داریم در سال 2016 مدل جدید آن عرضه شود. همچنین در کد های جدیدترین نسخه سیستم عامل OS X نیز این موضوع قابل مشاهده است.

a-new-mac-pro-is-long-overdue-and-could-finally-come-out-in- نظر به اینکه اپل در سال 2015 بیشتر به فکر معرفی مدل های مفهومی مثل مک بوک فوق باریک و سبک بود، امسال باید منتظر موج جدیدی از بروز رسانی های سخت افزاری و افزایش قدرت دستگاه ها باشیم. احتمالا امسال مک بوک جدید با صفحه نمایش رتینا عرضه شود.

in-fact-given-that-apples-2015-was-all-about-introducing-new البته استثنائا پیش بینی می شود امسال MacBook Air باریک تری عرضه شود که در عین حال شاهد تغییرات بزرگی خواهد بود. ممکن است اپل صفحه نمایش کوچک 11 اینچی آن را با یک صفحه نمایش بزرگ 15 اینچی جایگزین کند.

an-exception-might-be-the-thinner-macbook-air-which-is-repor ارائه محصولات سخت افزاری جدید قطعا محصولات نرم افزاری جدیدی را به دنبال خواهد داشت.

new-hardware-means-new-software-too iOS 9.3 به زودی برای آیفون و آی پاد منتشر می شود که دارای امکانات جالبی مثل Night Shift (شب کاری) است. در حالت Night Shift نور صفحه نمایش در تاریکی شب کمتر می شود تا از خستگی چشم ها جلوگیری شده و کار کردن با گوشی راحت تر شود.

12651245985 iOS 9.3 همچنین دارای امکانات جذابی برای کاربران محصّل آی پاد خواهد بود. برای اولین بار امکان ایجاد چند حساب کاربری و استفاده افراد مختلف از یک آی پاد فراهم شده است.

اپلیکیشن های تحصیلی IOS اپلیکیشن های تحصیلی IOS

به نظر می رسد امسال بروز رسانی جدید برای سیستم عامل OS X اپل نیز منتشر شود. در سال 2015 آپدیتی با نام 1011 El Capitan برای OS X منتشر شد که نام آن از یکی از کوه های معروف پارک ملی یوسیمیتی گرفته شده بود. احتمالا نسخه بعدی نیز iconic Half Dome نام گزاری می شود.

another-update-to-the-apple-os-x-operating-system-seems-like انتظار می رود زبان برنامه نویسی سویفت اپل نیز زود تر از همیشه به نسخه 3 به روز رسانی شود که آن را برای توسعه دهندگان قدرتمند تر و منعطف تر خواهد کرد.

به لطف مالکیت استارت آپ هایی مثل هوش مصنوعی Emotient توسط اپل، انتظار می رود در نسخه های جدید نتایج جستجوی دقیق تر و درست تری در برنامه هایی مثل Siri و Spotlight به نمایش در بیاید.

and-thanks-to-acquisitions-like-artificial-intelligence-star همچنین ممکن است سرانجام امسال اپل پروژه Apple TV که به قاتل تلویزیون های کابلی معروف شده را رونمایی کند.

apple-could-also-finally-announce-its-long-rumored-cable-killing-bundle-of-digital-channels-for-the-apple-tv اما بزرگترین خبر برای کارمندان اپل می تواند انتقال آن ها به محوطه Spaceship واقع در کوپرتینو باشد. Spaceship در واقع محل جدید شرکت اپل خواهد بود که هنوز در حال ساخت و ساز است و احتمال می رود سر انجام تا قبل از پایان سال جاری ساخت آن به اتمام رسیده و اپل مرکز فرماندهیش را تغییر دهد.

but-the-biggest-news-for-apple-employees-might-be-the-compan شاید نهایتا امسال اپل پروژه خود روی خودروهای الکترونیکی را رسما تایید کند. این یکی از محرمانه ترین پروژه های موجود در "سیلیکون ولی" است و شاید هم فقط در حد یک نمونه اولیه باشد.

apple-may-finally-acknowledge-this-year-that-its-working-on-some-kind-of-electric-car-its-the-poorest-kept-secret-in-silicon-valley-maybe-even-a-prototype و یک چیز دیگر ...

there-is-one-other-thing

منبع: techinsider

ارسال نظر