هرآنچه که باید درباره نسخه بتا بازی Destiny 2 بدانید

رسانه کلیک - استودیوی بانجی در حال آماده سازی و انتشار نسخه آزمایشی بازی Destiny 2 برای تمامی پلتفرم ها است تا طرفداران پیش از انتشار نسخه نهایی بازی، مشکلات آن را گزارش دهند.

هرآنچه که باید درباره نسخه بتا بازی Destiny 2 بدانید

همان طور که اطلاع دارید، استودیوی بانجی و شرکت نامدار اکتیویژن در زمان رونمایی از نسخه دوم عنوان ویدیویی فوق العاده Destiny، اعلام کردند که پیش از انتشار بازی، نسخه بتا و آزمایشی را در اختیار عده ای از بازیکنان قرار خواهند داد. حال زمان نسخه آزمایشی بازی دستینی ۲ فرا رسیده و بانجی سخت مشغول آماده سازی سرورها و ارسال کد برای بازیکنان و پیش خریداران بازی است. بر اساس گزارشات، بانجی به میلیون ها بازیکن امکان دسترسی به نسخه بتا را فراهم کرده تا با ارسال بازخوردهای کاربران به برطرف سازی مشکلات بازی بپردازد و در زمان انتشار این عنوان، شاهد هیچ گونه مشکل و باگ در آن نباشیم.

نسخه بتا و آزمایشی بازی دستینی ۲ این فرصت را برای دو شرکت اکتیویژن و بانجی فراهم می کند که سرورهای بازی را بررسی کرده تا در صورت مشاهده هرگونه مشکل و قطعی، به تقویت آن ها بپردازند تا این عنوان یک عرضه موفقی را در پیش گیرد. در این مقاله با جمع بندی تمامی اطلاعات و خبرها، به بررسی هرآنچه که باید در خصوص این نسخه بدانید، می پردازیم. همراه ما باشید...

زمان آغاز نسخه بتا بازی Destiny 2

زمان آغاز نسخه بتا یا آزمایشی بازی دستینی ۲ به نوع کاربر و پلتفرم بستگی دارد. به بیان دیگر، درصورتی که شما پیش از امروز نسبت به پیش خرید این عنوان ویدیویی اقدام کرده باشید، زودتر از سایر بازیکنان به کدهای بازی دسترسی خواهید داشت! در غیر این صورت، باید چند روزی برای تجربه بازی منتظر بمانید. همچنین بنا به قرارداد میان شرکت سونی و اکتیویژن، کاربران و دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ و پیش خریدان بازی، یک روز زودتر و بیشتر از سایر بازیکنان به نسخه بتا بازی Destiny 2 دسترسی دارند. متاسفانه هنوز تاریخ دقیق انتشار نسخه پی سی (رایانه شخصی) و آزمایشی بازی دستینی ۲ اعلام نشده و فقط اطلاع داریم که این نسخه در ماه آگوست سال میلادی جاری در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت.

در ادامه می توانید زمان دقیق برگزاری نسخه بتا بازی دستینی ۲ در هر پلتفرم را مشاهده کنید.

پیش خریدان بازی:
  • کنسول پلی استیشن ۴ - زمان شروع: ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه روز ۲۷ تیر ماه ۹۶ (۱۸ جولای) - زمان پایان: ۲۹ تیر (۲۰ جولای)
  • کنسول ایکس باکس وان - زمان شروع: ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه روز ۲۸ تیر ماه ۹۶ (۱۹ جولای) - زمان پایان: ۲۹ تیر (۲۰ جولای)
  • رایانه شخصی ویندوزی - ماه آگوست (اواسط مرداد الی اواسط شهریور) - متاسفانه تاریخ دقیق مشخص نشده است.
کاربران عادی بازی که به صورت تصادفی موفق به دریافت کد بازی شدند:
  • کنسول پلی استیشن ۴ - زمان شروع: ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه روز ۳۰ تیر ماه ۹۶ (۲۱ جولای) - زمان پایان: ۱ مرداد (۲۳ جولای)
  • کنسول ایکس باکس وان - زمان شروع: ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه روز ۳۰ تیر ماه ۹۶ (۲۱ جولای) - زمان پایان: ۱ مرداد (۲۳ جولای)
  • رایانه شخصی ویندوزی - ماه آگوست (اواسط مرداد الی اواسط شهریور) - متاسفانه تاریخ دقیق مشخص نشده است.
چه کارهایی را می توانیم در نسخه بتای بازی دستینی ۲ انجام دهیم؟
  • ماموریت های داستانی بازی

بازیکنان تنها به ماموریت داستانی اول بازی به نام Homecoming دسترسی دارند که باید با دسیسه ارتش Red Legion مبارزه کنند و مانع رسیدن آن ها به اهداف ناخوشایند شوند. در این میان، بازیکنان برخی از صحنات بازی را مشاهده خواهند کرد.

  • ضربه

در این بخش، حداکثر سه نفر از بازیکنان با همکاری یکدیگر در قلعه ای پیچ در پیج، با Vex بیدار شده و عصبانی مبارزه کنند و جان خود را نجات دهند. این بخش بیشتر بر روی همکاری تیمی تمرکز کرده و افرادی در این بخش موفق می شوند که همکاری بیشتری با تیم خود داشته اند. پش همکاری در این بخش را فراموش نکنید!

  • بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) - بخش چند نفره

در نسخه آزمایشی بازی دستینی ۲ و بخش چند نفره آن، دو حالت مختلف به نام های Classic Destiny Control و Countdown قابل بازی است. در حالت اول و دوم، بازیکنان در نقشه جدید Endless Vale با یکدیگر به مبارزه می پردازند که البته نوع ماموریت در این دو حالت متفاوت است. در حالت Countdown، همانند سایر بازی های ویدیویی کاربران باید از منابع خود دفاع کرده و هم زمان به دشمنان حمله کنند.

  • کلاس های فرعی جدید

کلاس های فرعی جدید قطعا بازیکنان زیادی را به سمت نسخه بتای بازی می کشاند. در نسخه آزمایشی بازی، سه کلاس فرعی به نام های غول پیکر Dawnblade، شکارچی Arcstrider و تایتان Sentinel وجود دارد که تمامی این سه کلاس مورد آزمایش قرار داده شده و بازیکنان قادر به تجربه هر سه کلاس هستند.

  • مزرعه

مزرعه (The Farm) فضای اجتماعی جدید بازی دستینی به حساب می آید که جایگزین The Tower (نسخه اصلی بازی) شده است. این فضای اجتماعی در روز ۲۳ جولای (۱ مرداد) فعال خواهد شد؛ لیکن فرصت دسترسی به آن را خواهید داشت! در این بخش بازیکنان می توانند با یک مرغ دوست شده و تفریح کنند.

چه کارهایی را نمی توانیم در نسخه بتای بازی دستینی ۲ انجام دهیم؟

باید توجه داشت که شما هم اکنون به نسخه آزمایشی و بتای بازی Destiny 2 دسترسی دارید و این نسخه در حال حاضر کامل نشده و استودیوی بانجی در حال توسعه آن است. بنابراین یک سری محدودیت ها در محتویات و بخش های بازی وجود دارد. همچنین، بیشتر سرویس های بخش مزرعه (The Farm) آفلاین باقی خواهند ماند و هرگز توقع دسترسی به تمامی سرویس ها و ویژگی های بازی را نداشته باشید. به علاوه، پیشرفت بازیکنان در طول نسخه آزمایشی به نسخه نهایی بازی منتقل نمی شود و تمامی بازیکنان در نسخه کامل باید مجددا از نو آغاز کنند. ناگفته نماند پشتیبانی کلن نیز در نسخه بتا وجود ندارد.

چه انتظاری از نسخه بتای بازی دستینی ۲ داشته باشیم؟

ابتدا باید در نظر بگیرید که هدف از انتشار نسخه آزمایشی بازی دستینی ۲، تست و بررسی سرورها و گیم پلی بازی است و سازندگان منتظر ارسال بازخورد کاربران هستند. همچنین باید توجه کرد که هر نسخه آزمایشی ناقص بوده و یک سری ایرادات خاصی دارد و هرگز قابل قیاس با نسخه کامل و نهایی نیست. برای بازی آنلاین و چند نفره ای همچون Destiny 2، یکی از اهداف اصلی سازندگان، تست اتصال بازیکنان به سرورهای بازی و نحوه پاسخ دهی سرورها است.

پیش از انتشار نسخه آزمایشی بازی، استودیوی بانجی به بازیکنان تذکر داده است که احتمال بروز مشکلات در حین بازی و قطعی سرور وجود دارد و انتظار این چنین مشکلاتی را داشته باشند. در بحث اسلحه و تجهیزات مبارزه ای، هنوز تعادل سازی به صورت کامل صورت نگرفته و ممکن است برخی از سلاح ها قدرت بیشتر و دیگری قدرت کمتری داشته باشد. ممکن است در طول تجربه بازی، با کرش ها و خروج ناگهانی از بازی مواجه شوید که این مشکلات در نسخه آزمایشی یک بازی ویدیویی امری طبیعی به شمار می رود.

در نهایت، استودیوی بازی ساز بانجی پس از دریافت بازخوردهای بازیکنان و رفع مشکلات بازی، این عنوان ویدیویی پرطرفدار را در روز ۸ سپتامبر سال میلادی جاری (مصادف با ۱۷ شهریور ماه سال ۱۳۹۶) به صورت رسمی بر روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. در حال حاضر هنوز تاریخ انتشار دقیق نسخه پی سی بازی مشخص نشده و گویا پی سی بازها برای تجربه این عنوان، باید بیشتر از دارندگان کنسول های نسل هشتم منتظر بمانند.

ارسال نظر