برگزاری مسابقات الکام‌ گیمز در نمایشگاه ایران الکامپ ۹۶

رسانه کلیک - برای اولین بار در نمایشگاه الکامپ ۹۶، مسابقات الکام گیمز برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات الکام‌ گیمز در نمایشگاه ایران الکامپ ۹۶

نمایشگاه الکامپ برترین نمایشگاه فناوری اطلاعات در ایران است که همه‌ساله با استقبال بی‌نظیر مردم و گیمر ها از سرتاسر ایران مواجه می‌شود . طبق پیش‌بینی‌ها ، در نمایشگاه الکامپ حدود ۲۰۰۰ گیمر حضور خواهند داشت و به رقابت با هم می‌پردازند و احتمالاً سالن الکام گیمز پر بازدیدترین سالن الکامپ ۹۶ خواهد بود.

در مسابقات الکام گیمز، ۸ بازی قرار گرفته است که بازی‌های پرطرفداری مانند Dota ۲ ، Rainbow six و بازی نوستالژیک CS:GO در دسته بازی‌های گروهی و بازی‌های PES و FIFA ۲۰۱۷ در حوزه بازی‌های انفرادی قرار گرفته‌اند که این بازی‌ها در PS 4 بازی می‌شوند . لازم به ذکر است که در بخش بازی‌های موبایلی بازی‌های Sea Battle و ASPHALT ۸ ،Soccer Stars بازی می‌شوند .

نکته قابل‌توجه در خصوص این دوره بازی‌های الکام حضور بانوان گیمر برای اولین بار است که در بخش بازی‌های موبایلی به بازی می‌پردازند . لازم به ذکر است که مجری و برگزارکننده این دوره بازی‌ها تیم PERSIA.GAME است که به برندگان این بازی‌ها جوایز متنوع نقدی و غیر نقدی اهدا خواهد کرد.

ثبت‌نام بازی‌های انفرادی و گروهی به ترتیب ۲۲ و ۲۷ تیرماه است. و تاریخ برگزاری نمایشگاه ۳۰ تیرماه لغایت ۲ مردادماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران است.

ارسال نظر