نگاهی به جشنواره عید دیدنی با هواوی؛ داستان یک موفقیت

رسانه کلیک - جشنواره عید دیدنی با هواوی از بهمن ماه 1396 در فروشگاه های منتخب هواوی آغاز شد. 

نگاهی به جشنواره عید دیدنی با هواوی؛ داستان یک موفقیت

در این جشنواره که تا پایان عید نوروز ادامه داشت بسیاری از کاربران با مراجعه به برندشاپ های هواوی و خرید یکی از 8 محصول منتخب هواوی که نامشان در سایت Huaweidi.com آمده بود، علاوه بر دریافت جایزه لحظه ای، در قرعه کشی بزرگ 77 دستگاه میت 10 پورشه دیزان شرکت داده شدند.

اما این جشنواره یک موفقیت بزرگ برای شرکت هواوی به حساب می‌آید چرا که تنها شرکت موبایل حاضر در کشورمان بود که چنین کمپینی را به مناسبت یک مناسبت ایرانی برگزار می کند. در شرایطی که بسیاری از کشورها و شرکت ها روی خوشی به بازار بزرگ تکنولوژی در ایران نشان نمی دهند، این شرکت با روی گشاده علاوه بر ارائه محصولاتش با قیمت های مناسب، کمپینی برگزار کرد تا کاربران ایرانی بتوانند شانس برنده شدن یک موبایل 12 میلیون تومانی را نیز داشته باشند.

البته این جشنواره جنبه های دیگری نیز داشت که از آن جمله می توان به طرح تعویض گوشی های قدیمی با گوشی های جدید هواوی اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر بود و برای اولین بار در ایران اجرا می شد. به طور کلی هواوی با این کار در بازار موبایل ایران بار دیگر به موفقیتی دیگر دست پیدا کرد، موفقیتی که بصورت اتفاقی شکل نگرفته و حاصل ایده های نوی این شرکت چینی است. در ویدیوی زیر می توانید جشنواره عید دیدنی با هواوی را در یک دقیقه مرور کنید.

ارسال نظر