دوربین های Ezviz با ضریب هوشی بالا و قیمت مناسب

یکی از جالب ترین دوربین های خانگی معرفی شده در نمایشگاه CES 2016 لاس وگاس، Ezviz mini IQ است.

دوربین های Ezviz با ضریب هوشی بالا و قیمت مناسب

این دوربین با قیمت 140 دلار احتمالا بعد از ماه می به بازار خواهد آمد. دوربینی با قابلیت های چشمگیر همچون رزولوشن 1080 HD و پورت دوطرفه صدا همراه است. Ezviz به عنوان یک دستگاه مقرون به صرفه شناخته می شود که در عین حال این قابلیت را دارد با تمامی تکنولوژی های هوشمند در خانه شما همگام شود.

با توجه به این موضوع باید به این نکته توجه کرد که Ezviz نمیتواند چیزی را با دستگاه های دیگر شیر کند و ما هنوز نمیدانیم که قرار است که این همگام سازی با سایر دستگاه ها قرار است چه امکانی را به ما بدهد.

Ezviz به خوبی توانسته است نبض بازار را دست بگیرد و یک دستگاه مقرون به صرفه را معرفی کند. شما با 140 دلار می توانید تعداد زیادی دوربین را در گزینه های خود داشته باشید اما همه آنها دارای رزولوشن پایین تری نسبت به این دوربین را دارند.

همچنین مینی آی کیو یک قابلیت جذاب دیگر را در این دوربین قرار داده است که با استفاده از مکانیز خاص خود، میزان انرژی مصرفی را به حداقل رسانده است و در حالت Save Power می تواند تا سه ماه روشن بماند و در زمان مورد نیاز با تشخیص سنسور مادون قرمز خود فعال شده و اقدام به تصویر برداری کند و در زمانی که شارژ باتری کم شود به شما هشدار خواهد داد.

یکی دیگر از قابلیت های این دوربین استفاده از فضای ابری برای ذخیره سازی عکس ها و فیلم هاست و جدول قیمت ها برای استفاده از این فضای ابری بسیار مناسب تعیین شده است اما به جای فضای رایگان یک ساله تنها به شما فضای رایگان یک ماهه را ارائه می دهد.

از مشخصات این دوربین میتوان به کیفیت تصویربرداری 1080p HD، پورت صدای دوطرفه، سنسور حرارتی و رطوبت، دید در شب تا رنج 9 متر، کیفیت عکسبرداری 4 مگا پیکسل، زاویه دید 140 درجه و حساسیت 120 دسیبل در ضبط صوت اشاره کرد.

ارسال نظر