تاخیر در عرضه بازی Fable Legends تا بهار 2016

همانطور که اطلاع دارید عنوان Fable Legends هم اکنون توسط استودیوی Lionhead در حال ساخت می باشد و کمپانی مایکروسافت ناشر این بازی است. این عنوان قرار است به صورت رایگان در اختیار کاربران و گیمرها قرار گیرد.

تاخیر در عرضه بازی Fable Legends تا بهار 2016

به گزارش کلیک ، مدتی پیش نسخه بتای بازی Fable Legends فقط برای سازندگان و برنامه نویسان این بازی در دسترس قرار گرفت. پس از آن کمپانی مایکروسافت اعلام کرده بود که نسخه بتای عمومی این بازی نیز تا پایان سال 2015 منتشر خواهد شد. متاسفانه به تازگی کمپانی بزرگ مایکروسافت خبر تاخیر خوردن نسخه بتای بازی Fable Legends را منتشر کرد. بنا به گفته این شرکت، نسخه بتای بازی Fable Legends در بهار سال میلادی آینده (2016) منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

استودیوی Lionhead این خبر را در وبسایت رسمی خود منتشر کرد. این استودیو بنا به دلایلی مجبور گشت که انتشار نسخه بتای عمومی بازی Fable Legends تا بهار سال 2016 به عقب بیاندازد. این استودیو در وبسایت خود این چنین نوشت:

" بگذارید حقیقت را برای شما بازگو کنیم! ما اصلا نمی دانستیم که بازی Fable Legends یک بازی گسترده ای است!ما یک بازی چند نفره را منحصر به فردی را ساختیم که سبک این بازی ترکیب سبک های نقش آفرینی و استراتژیک است. به همین خاطر این بازی حس خوبی را به کاربران کنسول ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی ویندوز 10 انتقال خواهد داد.ما دلیل این تاخیر را برای شما تعریف می کنیم! ما سازندگان تصمیم گرفتیم که نسخه بتای محدود بازی Fable Legends را به مدت طولانی تری در اختیار کاربران و برنامه نویسان قرار دهیم تا بازخورد ها و فیدبک های زیادی را دریافت کنیم تا مشکلات این نسخه را برطرف کنیم. به همین خاطر متاسفانه نسخه بتای عمومی بازی Fable Legends تا پایان سال 2015 عرضه نخواهد شد و ما مجبور هستیم که در بهار سال 2016 این نسخه را در اختیار کاربران و گیمرها قرار دهیم. می دانیم که طرفداران این بازی بخاطر این خبر ناراحت می شوند ولی ما دلیل را برایتان بازگو کردیم. بابت این تاخیر از همه گیمرها و طرفداران معذرت میخواهیم.ما همه تلاشمان را خواهیم کرد تا بازی ای که در بهار سال 2016 عرضه می شود، یک بازی ایده آل و خوبی باشد."

در پایان این خبر لازم است بدانید که بازی Fable Legends در تاریخ نامشخصی از سال 2016 برای کنسول نسل هشتم مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان و همچنین برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

دیدگاه شما در خصوص بازی Fable Legends چیست؟ آیا شما بی صبرانه منتظر تجربه نسخه بتای این عنوان بودید؟ دیدگاه شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: vg247

ارسال نظر