قاب‌ های پارچه‌ ای گوگل پیکسل معرفی شد

رسانه کلیک - گوگل به تازگی جدیدترین تلفن‌های هوشمند خود را به علاقه‌مندان معرفی کرد و قاب‌ های پارچه‌ ای بی‌نظیری نیز برایشان طراحی کرده است.

قاب‌ های پارچه‌ ای گوگل پیکسل معرفی شد

شرکت گوگل با معرفی جدیدترین تلفن‌های هوشمند خود، پیکسل ۲ و پیکسل ایکس ال ۲ نشان داد که به دنبال پایداری در بازار تلفن‌های هوشمند است. این دو موبایل اگرچه در ظاهر تفاوت چندانی نسبت به مدل‌های پیشین خود ندارند اما به لحاظ کیفی تغییرات مثبتی در آنها به چشم می‌خورد.

گوگل در رویداد معرفی محصولات خود به همراه مدل‌های Pixel 2 و Pixel 2 XL، قاب‌ های پارچه‌ ای زیبایی نیز به علاقه‌مندان معرفی کرد که طراحی ‌آن‌ها در نوع خود بی‌نظیر است.

در طراحی این قاب‌ های پارچه‌ ای، گوگل وسواس زیادی به خرج داده است؛ برای مثال، Pixel 2 و Pixel 2 XL مجهز به دکمه Active Edge هستند که مستقیماً دستیار دیجیتالی گوگل را فعال می‌کند. جایگاه این دکمه در این قاب‌ های پارچه‌ ای تعبیه شده است. همچنین این تلفن‌های هوشمند به دکمه power رنگی مجهز است تا از مدل‌های پیشین خود متمایز شود. این دکمه‌های رنگی از قاب‌ های پارچه‌ ای کاملاً قابل رویت است.

شایان ذکر است؛ این قاب‌ها در ۴ طرح Carbon، Midnight، Carol و Cement و با قیمت حدود ۴۰ دلار به فروش می‌رسند و در صورت پیش‌خرید این محصول، اسپیکر هوشمند گوگل با نام Home Mini نیز عرضه می‌شود.

ارسال نظر