مسنجر فیسبوک، از سرویس تماس‌ گروهی رونمایی کرد

از این پس از طریق مسنجر فیسبوک می‌توانید همزمان با ۵۰ نفر از دوستان خود صحبت کنید

مسنجر فیسبوک، از سرویس تماس‌ گروهی رونمایی کرد

به گزارش کلیک، غول دنیای شبکه‌های اجتماعی از امکان تماس گروهی خود رونمایی کرد به طوری که به یک کاربر اجازه خواهد داد تا به طور همزمان با ۵۰ نفر صحبت کند.

طبق اخبار رسیده از TechCrunch هم‌اکنون این ویژگی جدید که کاملا رایگان نیز است در دستگاه‌های اندرویدی و iOS قابل دسترس است و کاربران می‌توانند به صورت گروهی تماس Voice over IP یا VoIP با یک‌دیگر داشته باشند.

VoIP به گروهی از فناوری‌ها گفته می‌شود که برقراری ارتباطات صوتی و چند رسانه‌ای را از طریق پروتکل IP شبکه‌های کامپیوتری مانند اینترنت امکان‌پذیر می‌سازد.

یکی از سخن‌گویان بخش مسنجر فیسبوک می‌گوید: در برخی مواقع شرایطی به وجود می‌آید که نوشتن کافی نیست و کاربران نمی‌توانند با تایپ کردن مطالب، به طور دقیق منظور خود را برسانند. بنابراین در چنین شرایطی کاربران ترجیح می‌دهند با یک‌دیگر صحبت کنند.

برای شروع یک مکالمه گروهی، یکی از کاربران باید بر روی آیکن Phone کلیک کند و سپس کسانی را که تصمیم دارند در این مکالمه گروهی شرکت کنند، به گروه اضافه کند. پس از انجام این کار از طرف مسنجر فیسبوک با تمام اعضای گروه به طور هم‌زمان تماس گرفته خواهد شد.

اگر فردی به هر دلیلی نتوانست به تماس اولیه پاسخ دهد و سایر کاربران در گروه مشغول صحبت با یک‌دیگر هستند، آن کاربری که تماس اولیه را از دست داده است، می‌تواند بر روی آیکون Phone کلیک کند تا به گروه اضافه شود.

منبع: economictimes.indiatimes

ارسال نظر