فیس بوک در حال تست قابلیت مشاهده ویدیو بدون نیاز به اینترنت در گوشی های اندرویدی است

رسانه کلیک - بارگذاری فایل‌های اینترنتی مانند ویدئو زمانی که عجله دارید، بسیار چالش‌برانگیز است. از این رو، فیس بوک قابلیتی را به صورت آزمایشی به اندروید اضافه کرده که کاربران می‌توانند در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارند، فیلم‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

فیس بوک در حال تست قابلیت مشاهده ویدیو بدون نیاز به اینترنت در گوشی های اندرویدی است

بر اساس خبرهای درج شده فیس بوک ویدیو فوری را به صورت آزمایشی در اختیار تعدادی از کاربران اندروید قرار داده است. در این ویژگی، کاربران می‌توانند زمانی که به وای‌فای دسترسی دارند، ویدئوهای دلخواه را از بارگذاری و زمانی که دسترسی به اینترنت قطع شد، ویدئوهای بارگذاری شده را تماشا کنند.

این قابلیت، از برنامه‌های ویژه فیس بوک در پخش ویدئوهای متعدد است. در سال‌های اخیر، این رسانه اجتماعی، سرمایه‌گذاری قابل توجهی در بخش ویدئو کرده است. اخیراً این شرکت اعلام کرده حدود ۱ میلیارد دلار هزینه، صرف برنامه‌ریزی در این زمینه کرده است. فیس بوک در چند ماه اخیر نیز قابلیت Watch را به سایت خود اضافه کرده که کاربران در صورت تمایل می‌توانند فیلم‌ها و سریال‌های مختلف را تماشا کنند.

فیس بوک ویدیو فوری را به خدمات خود افزود تا میزان کاربران این شبکه را در سطح جهانی افزایش دهد. این ویژگی به خصوص در کشورهای در حال توسعه که دسترسی به اینترنت در همه‌جای آن امکان‌پذیر نیست و یا سرعت اینترنت بسیار ضعیف است، کارایی فراوانی دارد. با فعال شدن این ویژگی حتی کسانی که از موبایل‌های اندرویدی ارزان‌قیمت استفاده می‌کنند، نیز می‌توانند ویدئوهای مورد علاقه خود را در زمان مقتضی تماشا کنند.

ارسال نظر