تمام کاربران فیس بوک می‌توانند استوری بگذارند

رسانه کلیک - قابلیت جدید فیس بوک استوری (Story) تا الان فقط به نفع شرکت‌ها و مؤسسات تجاری بوده است، اما به زودی این امکان به تمام صفحات این شبکه اجتماعی افزوده می‌شود.به گزارش کلیک؛ به نقل از وب‌سایت انگجت؛ استوری یکی از قابلیت‌های جدید فیس‌بوک است که برخلاف اینستاگرام و اسنپ چت از محبوبیت زیادی برخوردار نیست و کاربران فیس‌بوک از آن استقبال چندانی نکرده‌اند. یکی از دلایل این امر این است که تنها برخی از شرکت‌ها و مؤسسات تجاری امکان استفاده از آن را دارند.

تمام کاربران فیس بوک می‌توانند استوری بگذارند

به گزارش کلیک ؛ به نقل از وب‌سایت انگجت ؛ استوری یکی از قابلیت‌های جدید فیس‌بوک است که برخلاف اینستاگرام و اسنپ چت از محبوبیت زیادی برخوردار نیست و کاربران فیس‌بوک از آن استقبال چندانی نکرده‌اند. یکی از دلایل این امر این است که تنها برخی از شرکت‌ها و مؤسسات تجاری امکان استفاده از آن را دارند.

اِیمی سان (Amy Sun)، مدیر تولید فیس‌بوک در این خصوص اظهار داشت: «در چند ماه اخیر این امکان فقط برای برخی صفحات تجاری فعال بوده است، اما به‌ زودی قرار است این امکان برای تمام صفحات فیس‌بوک و بر روی دو سیستم‌ عامل iOS و اندروید فعال شود».

شاید این شبکه اجتماعی بتواند از طریق اضافه کردن فیس بوک استوری به تمام صفحات، اندکی میزان محبوبیت خود را در میان کاربران بالا ببرد.

شایان ذکر است؛ آخرین تلاش فیس‌بوک همگام‌سازی حساب اینستاگرام با این شبکه اجتماعی و امکان اشتراک پست از طریق اینستاگرام بود تا بتواند از این طریق کاربران بیشتری را جذب کند.

ارسال نظر