تایم لاین فیسبوکی برای توییتر در راه است

آن طور که پیداست، قرار است نحوه نمایش توییت ها در توییتر دستخوش تغییری اساسی شود؛ تغییری که خیلی از ما با آن آشنایی داریم.

تایم لاین فیسبوکی برای توییتر در راه است

به گزارش کلیک، در ادامه جنجال میان فیسبوک و توییتر در کپی کردن ویژگی های یکدیگر، گزارش شده که توییتر فید الگوریتمی خود را از هفته دیگر به کار خواهد انداخت. از زمان شروع به کار توییتر، این سرویس همیشه توییت ها را به ترتیب زمانی معکوس نشان می داد. به تازگی کاربران متوجه آزمایشاتی شده اند که در آن ها توییت ها به صورتی غیر از این ترتیب معکوس چیده شده است؛ مانند روش فیسبوک در چیدمان پست ها.

این در حالی است که سخنگوی توییتر از اظهار نظر راجع به این خبر خودداری کرد، اما آن چه که واضح است این است که که توییر به دنبال افزایش تعداد کاربران خود است و باور توییتر به این که چیدمان جدید برای تسهیل در خواندن توییت ها مفید است، احتمال این هدف را افزایش می دهد. البته در آن طرف مسئله، کاربران قدیمی نگران از دست دادن ترتیب فعلی هستند. در این زمان تنها امید آن ها این است که چیدمان جدید تنها حالت ممکن و پیش فرض نباشد، اما به هر حال امکان دارد که چیدمان فعلی به صورت یکباره و یا مانند فیسبوک به صورت تدریجی از بین برود.

منبع : engadget

ارسال نظر