Messenger Rooms قابلیت جدید تماس تصویری فیسبوک تا 50 نفر است

رسانه کلیک - امروز فیسبوک از یک ویژگی خاص در مورد پلتفرم Zoom رونمایی کرد؛ فیسبوک با راه‌اندازی Messenger Rooms امکان برقراری تماس تصویری تا 50 را فراهم کرد. اتفاقی که به طور خاص می‌تواند به همه‌گیری کرونا نیز مربوط باشد.

Messenger Rooms قابلیت جدید تماس تصویری فیسبوک تا 50 نفر است

این رونمایی تنها چند هفته از رشد اپلیکیشن Zoom افتاده است. فیسبوک مسنجر پیش‌تر از قابلیت چت تصویری برخوردار بود اما هم در تعداد افراد مجاز به شرکت کردن در آن محدود بود و هم در شرایطی که همه آن‌ها باید دارای یک حساب فیسبوک باشند.

در Messenger Rooms موضوعی کمی تفاوت دارد؛ در مرحله اول، می توانید میزبان گپ‌های ویدیویی حداکثر 50 نفره باشید و همچنان افرادی که حساب فیسبوک ندارند نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. تنها کافی است پس از ورود به آن، روی لینک ایجاد کنید تا به جمع دوستان خوپ بپیوندید. در مرحله دوم، محدودیت زمانی ندارد که این از همه مهم‌تر است.

فیسبوک مسینجر در این گفت‌وگوی 50 نفری شما می‌توانید تصاویر پس‌زمینه چت خود را تغییر داده و حتی هر زمان که مایل بودید از چت خارج شوید. همچنین فرد میزبان می‌تواند فضای چت را مسدود کند تا شخص دیگری نتواند وارد آن شود. البته چت‌هایی که از طریق گروه‌های فیسبوک ایجاد می‌شوند، به صورت پیش‌فرص برای تمام افراد باز هستند.

به گفته فیسبوک ، این چت‌ها از امنیت خوبی برخوردار هستند و محتوای آن ر اختیار شخصی قرار نخواهد گرفت؛ البته جز در موارد خاص فیسبوک اطلاعات را در اختیار دولت‌های دارای قانون خاص قرار خواهد داد. این شرکت همچنین قول می دهد که تماس های صوتی یا تصویری شما را تماشا یا گوش نمی‌دهد.

Messenger Rooms این هفته در بعضی کشورها راه‌اندازی شده و در هفته های آینده در سطح جهان گسترش خواهد یافت.

ارسال نظر