وعده الون ماسک برای سفر به ماه تا ۴ ماه آینده

الون ماسک با انتشار توییتی اعلام کرده است که پرتابگر  Falcon Heavy تا چهار ماه دیگر و تا پایان تابستان سال جاری برای نخستین بار به فضا پرتاب می شود. قرار است این پرتابگر نخستین گردشگران فضایی را به کره ماه انتقال دهد.

وعده الون ماسک برای سفر به ماه تا ۴ ماه آینده

به گزارش کلیک ، الون ماسک با انتشار توییتی اعلام کرد که پرتابگر Falcon Heavy چند ماه دیگر پرتاب خواهد شد و سفر خود به فضا را آغاز خواهد کرد. این پرتابگر نخستین گردشگران فضایی را جابه جا خواهد کرد و می تواند انسان را از بیش از هر زمان دیگری در فضا جلو ببرد.

الون ماسک در هفته نسبتا خوبی به سر می برد؛ زیرا در جلسه ماهیانه شرکت تسلا حضور خوبی داشته است و قیمت سهام تسلا افزایش نیز چشمگیری داشته است. این موضوع باعث شد که نام تسلا برای نخستین بار در لیست ۵۰۰ Fortune (لیستی که دربردارنده نام ۵۰۰ شرکت پر درآمد آمریکایی است) قرار گیرد.

در ضمن شرکت SpaceX یکی از شرکت های دیگر تحت مالکیت الون ماسک است که یک شرکت انقلابی محسوب می شود و مسئولان آن قصد دارند در ماه های پیش رو اقدامات بزرگی انجام دهد.

چند ماه پیش یکی از کاربران توییتر در مورد برنامه های شرکت SpaceX در رابطه با زمان پرتاب Falcon Heavy سوال کرده است. Falcon Heavy پرتابگر عظیم شرکت SpaceX است که قرار است انسان ها را در آینده ای نه چندان دور به کره ماه ببرد.

الون ماسک با انتشار توییتی در تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد ماه) در پاسخ یه سوال کاربران، اعلام کرد که این پرتابگر تنها چهار ماه دیگر و تا پایان تابستان به فضا پرتاب خواهد شد.

پرتابگر Falcon Heavy قدرتمندترین پرتابگر فضایی در جهان است و قادر است در سفر آینده خود، باری به وزن ۵۴ تن را که شامل انسان ها و بارهای آن ها می شود، با خود به فضا حمل کند.

طبق برنامه ریزی های انجام شده، این پرتابگر سال میلادی آینده نخستین گردشگران فضایی را به کره ماه خواهد برد و انتظار می رود این سفر شش تا هفت روز طول بکشد.

مسئولان شرکت SpaceX در نظر دارند سال ۲۰۲۵ نخستین انسان ها را به کره مریخ انتقال دهند و انتظار می رود از پرتابگر SpaceX برای انجام این ماموریت مهم استفاده شود.

باید ببینیم در ماه های پیش رو چه اتفاقاتی برای پرتابگر Falcon Heavy رخ خواهد داد. بی تردید می توان گفت که این پرتابگر با موفقیت به فضا پرتاب خواهد شد.

ارسال نظر