انتشار جزئیات بسته الحاقی Fallout 4 در آینده نه چندان دور

عنوان Fallout 4 یک بازی بی نظیر است که در این بازی جهان باز می توانید بسیاری از کارها را انجام دهید! در حالی که سه ماه از انتشار این بازی خارق العاده گذشته، هنوز استودیوی سازنده، بتسدا، هیچ دی ال سی ای برای این عنوان منتشر نکرده و هیچ اطلاعاتی نیز در این خصوص در دسترس قرار نگرفته است. البته همه ما میدانیم که دی ال سی هایی برای عنوان فالوت 4 در راه هستند چرا که کمپانی سازنده مدتی پیش از Season Pass این عنوان رونمایی کرد. همان طور که اشاره کردیم، هنوز اطلاعاتی در رابطه با بسته های الحاقی بازی Fallout 4 منتشر نشده و بسیاری از گیمرها و کاربران مشتاق انتشار جزئیات بیشتری از دی ال سی های این بازی هستند. خوشبختانه مدتی پیش کمپانی بتسدا در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که بزودی جزئیات بیشتری از بسته الحاقی بازی فالوت 4 منتشر خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

انتشار جزئیات بسته الحاقی Fallout 4 در آینده نه چندان دور

در حالی که سه ماه از انتشار این بازی خارق العاده گذشته، هنوز استودیوی سازنده، بتسدا، هیچ دی ال سی ای برای این عنوان منتشر نکرده و هیچ اطلاعاتی نیز در این خصوص در دسترس قرار نگرفته است. البته همه ما میدانیم که دی ال سی هایی برای عنوان فالوت 4 در راه هستند چرا که کمپانی سازنده مدتی پیش از Season Pass این عنوان رونمایی کرد. همان طور که اشاره کردیم، هنوز اطلاعاتی در رابطه با بسته های الحاقی بازی Fallout 4 منتشر نشده و بسیاری از گیمرها و کاربران مشتاق انتشار جزئیات بیشتری از دی ال سی های این بازی هستند. خوشبختانه مدتی پیش کمپانی بتسدا در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که بزودی جزئیات بیشتری از بسته الحاقی بازی فالوت 4 منتشر خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، به تازگی استودیوی Bethesda در حساب شخصی شبکه اجتماعی توییتر خود در توییتی اشاره کرد که در آینده نه چندان اطلاعات زیادی در خصوص بسته الحاقی Fallout 4 منتشر می کند که گیمرها و کاربران را به هیجان می آورد. این کمپانی در توییتر این چنین نوشت:

ما در جریان هستیم که شما کاربران و گیمرها چقدر مشتاق عرضه اطلاعات و جزئیات از DLC بازی فالوت 4 هستید و بدانید که در بسته های الحاقی، چه آیتم ها و مواردی به بازی اضافه می شود. این زمان دور نیست و ما فکر می کنیم که در آینده نه چندان هیجان زده خواهید شد.

هنوز منظور از جمله "در آینده نه چندان دور" مشخص نیست و گویا این کمپانی همانند سال های گذشته در کنفرانس رسمی خود در نمایشگاه E3 سال میلادی جاری اقدام به انتشار بسته های الحاقی کند. استودیوی بتسدا که خالق نسخه های پیشین فرانچایز فالوت بوده، بسته های الحاقی و دی ال سی های زیاد و جذابی را برای عنوان Fallout 3 منتشر کرده که تمامی این بسته ها توانسته اند رضایت گیمرها را جلب کنند و لذت تجربه بازی Fallout را افزایش دهند. به عبارت دیگر، بسته های الحاقی کمپانی بتسدا همیشه موفق بودند.

همچنین کمپانی بتسدا در حال حاضر بر روی جنبه های زیاد و مختلف بخش Survival Mode بازی فالوت 4 مشغول به کار است. این کمپانی در توییتر نوشت:

هم اکنون در حال ایجاد تغییراتی در بخش Survival Mode، غذا، بیماری ها، خواب و خطرات بازی هستیم. با ما در ارتباط باشید...

رسانه کلیک در صورت انتشار هرگونه خبر در خصوص این بروز رسانی (تغییرات بخش Survival Mode و...) و دی ال سی های بازی فالوت 4 در اختیار شما قرار می دهد. مدتی پیش بروز رسانی جدید شماره 1.3 بازی Fallout 4 برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر گردید که مشکلات بسیار مهم بازی را برطرف کرده است. برای مشاهده متن کامل این خبر، اینجـــــا کلیک کنید.

بازی بی نظیر و محبوب Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۶ برای کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین کامپیوترهای شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. فروش این بازی در عین خود بسیار بالا بود اما این عنوان هرگز نتوانست به فروش بازی Call of Duty Black Ops 3 دست پیدا کند و در جدول پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا، طعم جایگاه اول را بچشد. همچنین Season Pass بازی فالوت 4 هم اکنون در دسترس می باشد (در حالی که هنوز هیچ بسته الحاقی ای برای این عنوان منتشر نشده است) و با خرید این بسته می توانید به صورت رایگان تمامی دی ال سی های این عنوان را در اختیار داشته باشید.

در پایان این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با بسته های الحاقی و بروز رسانی های بازی Fallout 4 چیست؟ آیا شما دی ال سی ها و یا Season Pass این عنوان را خریداری خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy

ارسال نظر