بروزرسانی جدید بازی Fallout 4 منتشر شد

بدون شک یکی از بهترین و موفق ترین بازی های ویدیویی سال گذشته، بازی فالوت ۴ می باشد که کمپانی بتسدا با انتشار بروز رسانی های متعدد، لذت تجربه این عنوان ویدیویی را دو چندان می کند.قطعا وجود مشکلات و باگ در بازی های ویدیویی امر طبیعی ای ترقی می شود که کمپانی های سازنده با انتشار بروز رسانی های مختلف، سعی در برطرف کردن این مشکلات هستند. اخیرا کمپانی مشهور بتسدا بروز رسانی شماره ۱٫۵٫۱۴۶ بازی فالوت ۴ را به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بروزرسانی جدید بازی Fallout 4 منتشر شد

قطعا وجود مشکلات و باگ در بازی های ویدیویی امر طبیعی ای ترقی می شود که کمپانی های سازنده با انتشار بروز رسانی های مختلف، سعی در برطرف کردن این مشکلات هستند. اخیرا کمپانی مشهور بتسدا بروز رسانی شماره ۱٫۵٫۱۴۶ بازی فالوت ۴ را به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، به تازگی کمپانی بتسدا بروز رسانی شماره ۱٫۵٫۱۴۶ بازی Fallout 4 را به صورت رایگان در اختیار کاربران رایانه های شخصی قرار داد. در این بروز رسانی که هدف آن بهبود حالت بقا بازی Fallout 4 بوده است، بسیاری از مشکلات آزار دهنده برطرف شده و همچنین شاهد اضافه شدن چندین ویژگی جدید به این حالت هستیم. البته توجه داشته باشید که این حالت در حال حاضر به صورت آزمایشی برای پلتفرم رایانه های شخصی منتشر شده و کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴، در آینده نه چندان این حالت را دریافت خواهند کرد.

به دلیل محبوبیت حالت بقا در نزد گیمرها و کاربران این بازی، بتسدا برای برطرف و رفع مشکلات این حالت، بروز رسانی جدیدی را به شماره ۱٫۵٫۱۴۶ منتشر کرد. اولین ویژگی جدید اضافه شده در این بروز رسانی مربوط به تغییر رنگ آیکون های نشانگر گرسنگی، تشنگی، خواب و... است! پس از نصب این بروز رسانی، رنگ آیکون های نشانگر وضعیت شخصیت شما در شرایط مختلف و گوناگون تغییر پیدا خواهد کرد. همچنین برای رفع خستگی و ذخیره سازی اطلاعات شما، باید چند ساعتی را استراحت کنید. با این بروز رسانی، چرخه خواب شخصیت شما از ۲۴ ساعت به ۱۲ ساعت کاهش پیدا می کند.

همچنین در این بروز رسانی، شانس مبتلا شدن به بیماری ها کاهش یافته و کمتر از گذشته مریض خواهید شد. برای بقا و حفظ جان نیز دیگر لازم نیست بیش از حد غذا بخورید و یا آب بنوشید چرا که با مصرف نسبتا کم غذا و آب، می توانید در حالت جسمانی مناسب بمانید. تمامی این تغییرات، بخش حالت بقا را نسبت به گذشته آسان تر کرده اما در آن طرف قضیه، برخی از آیتم ها کار شما را سخت تر کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، در این بروز رسانی علاوه بر اینکه وزن Fusion Core افزایش پیدا کرده، بلکه میزان وزنی که شخصیت شما قادر به حمل آن بوده نیز کاهش یافته است. به علاوه، با مصرف Nuka Cola Quantums، میزان کافئین مصرفی شما کاهش نخواهد یافت.

کمپانی بتسدا ماه گذشته، با انتشار حالت بقا برای بازی فالوت ۴ در نظر داشت که بتواند به خوبی تجربه یک زندگی واقعی را در قالب بازی ویدیویی برای گیمرها فراهم کند و این عنوان را هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک کند. در این حالت، گیمرها باید علاوه بر مقابله با دشمنان، به سراغ غذا و آب بروند تا از ضعف و تشنگی رهایی یابند. همچنین المان خواب که در زندگی واقعی انسان ها بسیار مهم است، در حالت بقا به بازی فالوت ۴ اضافه شده و کاربران باید در بازی چندین ساعت استراحت کنند. متاسفانه کمپانی بتسدا هنوز تاریخ انتشار نسخه نهایی حالت بقا برای بازی Fallout 4 را مشخص نکرده و طبق آخرین شایعات قابل دسترس، این حالت در ماه آپریل امسال برای پلتفرم های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

در زیر می توانید لیست کامل تغییرات و ویژگی های اضافه شده در این بروز رسانی را مشاهده کنید.

ویژگی جدیدی که به حالت بقا اضافه شده است:

  • رنگ آیکون‌ های نشانگر گرسنگی، تشنگی، خواب و بیماری بر اساس شرایط مختلف گیمر، تغییر پیدا خواهد کرد

لیست تغییرات ایجاد شده در حالت بقای بازی فالوت ۴:

  • نیاز کمتر به خوردن و نوشیدن غذا و آب برای سالم و زنده ماندن در حالت بقا
  • چرخه خواب از ۲۴ ساعت به ۱۴ ساعت کاهش یافته است
  • احتمال مبتلا شدن به بیماری ها کاهش یافته است
  • افزایش وزن Fusion cores ها
  • ‌در صورت مصرف Nuka Cola و Nuka Cola Cherry، دیگر Nuka Cola Quantum بر روی میزان کافئین تاثیر نمی گذارد و میزان کافئین را پایین نمی آورد
  • برطرف شدن مشکلاتی همچون خوردن بیش از حد غذا و نوشیدن آب، که باعث می شد شخصیت دچار ضعف شدید و یا تشنگی شدید شود.
  • برطرف شدن مشکلات تاثیر آدرنالین که با تغییر سطح سختی بازی به وجود می آمد
  • در صورتی که یک شخصیت و کاراکتر در بازی مجروح شود (بیماری، زخمی و...)، یک آیکون و نشانگر بر روی نقشه گیمر نمایش داده می شود که این نشانگر، محل دقیق گیمر و شخصیت مجروح را نمایش می دهد. بنابراین، پیدا کردن شخصیت مجروح نسبت به گذشته آسان تر شده است.

http://i1.ruliweb.daumcdn.net/uf/image/U01/ruliweb/557E714F4A4CD20004

بازی پرطرفدار و خارق العاده Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۶ برای کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. چندی پیش، این بازی ویدیویی در مراسم بزرگ BAFTA سال میلادی جاری، توانست به عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۵ انتخاب شود و افتخار دیگری را در کارنامه خود ثبت کند. از افتخارات دیگر این بازی می توانیم به جوایز Interactive Achievement Award for Game of the Year، Interactive Achievement Award for Outstanding Achievement in Game Direction و Interactive Achievement Award for Role-Playing/Massively Multiplayer Game of the Year (بهترین بازی سال، بهترین بازی از نظر طراحی، بهترین بازی در سبک نقش آفرینی و بهترین بازی مولتی پلیر (چند نفره)) اشاره کنیم.

خوشبختانه کمپانی بتسدا پس از عرضه بازی فالوت ۴، از پشتیبانی دست بر نداشته و همواره در حال ساخت بسته های الحاقی جدیدی برای این عنوان بسیار زیبا می باشد. مدت ها پیش، کمپانی بتسدا از Season Pass بازی فالوت ۴ رونمایی کرد که کاربران با خرید سیزن پس، می توانند به صورت رایگان به تمامی بروز رسانی ها، بسته های الحاقی، محتویات اضافه و... دسترسی داشته باشند. در غیر این صورت، اگر علاقه ای به تجربه بسته های الحاقی بازی فالوت ۴ دارید، باید دی ال سی های این عنوان را به صورت جداگانه خریداری کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بروز رسانی جدید بازی فالوت ۴ چیست؟ آیا شما این بروز رسانی را دریافت کرده اید؟ چه مشکلاتی همچنان در حالت بقا مشاهده می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر