بازی Fallout 76 معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت نامدار بتسدا به آنچه وعده داده بود، عمل کرد و در جریان کنفرانس زنده خود با انتشار یک تیزر کوتاه رسما به معرفی بازی Fallout 76 پرداخت.

بازی Fallout 76 معرفی شد

بر هیچکس پوشیده نیست که مجموعه Fallout یکی از قدیمی ترین مجموعه نقش آفرینی است که اولین نسخه آن در سال میلادی 1997 به انتشار رسید. تلفیق اتمسفر بی نظیر با محیطی پناور و گیم پلی درگیرکننده باعث شده تا از این سری همواره به عنوان یکی از بهترین بازی نقش آفرینی و آخرالزمانی یاد شود و بدین خاطر شرکت بتسدا نیز همچنان به ساخت و توسعه نسخه های بیشتر آن ادامه می دهد.

حال چندی پیش شرکت بتسدا در بیانیه ای به نحوی از ساخت و توسعه پروژه بعدی این سری خبر داد و امروز نیز در جریان کنفرانس زنده خبری خود با انتشار یک تیزر کوتاه، رسما از بازی Fallout 76 رونمایی کرد. بنابراین، نام نسخه بعدی مجموعه فالوت، «فالوت 76» نام دارد که هم اکنون توسط استودیوی Bethesda Game Studios، خالق مجموعه The Elder Scrolls و نسخه سوم و چهارم سری فالوت، در دست ساخت قرار دارد.

با اینکه بتسدا رسما بازی Fallout 76 را معرفی کرد، لیکن متاسفانه هنوز اطلاعات و جزئیاتی در خصوص داستان و گیم پلی بازی به اشتراک گذاشته نشده است. البته، سازندگان برای عدم انتشار این اطلاعات، بزرگترین رویداد صنعت بازی یعنی E3 2018 را بهانه کردند در این باره اظهار داشتند که در جریان کنفرانس رسمی بتسدا در نمایشگاه E3 سال جاری میلادی جزئیات زیاد و تکمیلی تری از این عنوان ویدیویی مورد انتظار با بازیکنان و هواداران در میان خواهند گذاشت.

بازی Fallout 76

از طرف دیگر، تیزر منتشر شده نیز جزئیات و اطلاعات چندانی در خصوص بازی ارائه نمی کند. با این حال، به نظر می رسد در این تریلر شاهد والت 76 (Vault 76) هستیم که به سبک مجموعه فالوت برای جشن نامعلومی تزئین شده است.

همانطور که اطلاع دارید، والت 76 برای پایان جنگ های هسته ای طراحی شده و با توجه به وجود این والت در بازی، ظاهرا در این نسخه جنگ هسته ای به پایان رسیده و علت تزئین ویژه این والت همان پایان این جنگ است. همچنین، بنا بر تاریخ نمایش داده شده بر روی Pip-Boy، این عنوان در نیمه دوم سال میلادی 2102 جریان دارد. در پایان این تیزر نیز عبارت «در والت 76 آینده ما آغاز می شود» شنیده می شود که هنوز مفهوم این عبارت مشخص نشده و در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای تریلر معرفی بازی Fallout 76 دعوت می کند.

برای دانلود و دریافت ویدیو فوق با کیفیت 720p، بر روی این لینک کلیک کنید.

متاسفانه شرکت بتسدا هنوز تاریخ انتشار بازی Fallout 76 را مشخص نکرده است، اما برخی از منابع از جمله کوتاکو معتقد است که این بازی نهایتا در سال میلادی 2019 عرضه خواهد شد. از این رو، بازی مورد انتظار «فالوت 76» در تاریخ نامشخصی بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود.

گفتنی است؛ وب سایت معتبر کوتاکو مدعی است که بازی Fallout 76 بر خلاف نسخه های پیشین ضمن بهره مندی از بخش تک نفره داستانی، دارای بخش چند نفره آنلاین است. اینکه بخش چند نفره آنلاین بازی به چه صورت خواهد بود، هنوز مشخص نیست و حتی وجود این بخش در بازی توسط منابع رسمی تایید نشده است.

در هر صورت، استودیوی بازی سازی بتسدا بارها و بارها مهارت و تجربه خود را در ساخت عناوین ویدیویی مختلف به همه منتقدان و بازیکنان ثابت کرده است و هیچ شکی نیست که بخش چند نفره آنلاین این عنوان ویدیویی نیز از جذابیت به خصوصی برخوردار خواهد بود و لذت بازی را دو چندان خواهد کرد.

همانطور که در ابتدای خبر اشاره کردیم، اطلاعات و جزئیات بیشتر از بازی Fallout 76 طی کنفرانس رسمی بتسدا در نمایشگاه E3 2018 به اشتراک گذاشته می شود. فراموش نکنید که این کنفرانس راس ساعت 6 صبح روز دوشنبه 21 خرداد ماه سال 97 به وقت تهران (ساعت 18:30 دقیقه روز 10 ژوئن سال جاری میلادی به وقت PT) در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد.

کنفرانس بتسدا در رویداد E3 امسال از طریق پلتفرم های مختلف از جمله توییچ، فیس بوک، توییتر، وب سایت رسمی بتسدا و غیره به صورت زنده و رایگان پخش می شود و علاقه مندان می توانند در زمان برگزاری کنفرانس با مراجعه به پلتفرم های مذکور، به صورت زنده این نمایش تماشایی را دنبال کنند. هرچند، رسانه کلیک این نمایشگاه بزرگ و مهم صنعت گیمینگ را به صورت زنده پوشش داده و شما را در جریان جدیدترین اتفاقات و خبرهای مربوطه می گذارد.

شایان ذکر است؛ در حال حاضر آخرین نسخه از مجموعه پرطرفدار و خارق العاده Fallout تحت عنوان Fallout 4 در روز ۱۰ نوامبر سال میلادی ۲۰۱5 (20 آبان ماه سال 94) توسط شرکت پرآوازه بتسدا بر روی کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این عنوان ویدیویی با حفظ المان های اصلی مجموعه خود توانست نظر غالب منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند و هم از حیث امتیاز و هم از حیث فروش، عملکردی فوق العاده داشت.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی Fallout 76 چیست؟ شما چه انتظاراتی از نسخه بعدی سری فالوت دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر