فالون فاطمی وارث خلاقیت از سیلیکون ولی!

رسانه کلیک، سیلیکون ولی به عنوان مهد تکنولوژی و تحولات کارآفرینانه در دنیا، افراد موفقی در عرصه تجارت یا فناوری، مانند فالون فاطمی به دنیا معرفی کرده است.

فالون فاطمی وارث خلاقیت از سیلیکون ولی!

فالون فاطمی از چهره های تاثیر گذار دنیای تکنولوژی است. او از ساکنین سیلیکون ولی، زمانی که تنها ۱۹ سال داشت، کار خود را به عنوان یک تحلیلگر مالی برای همکاری های استراتژیک جهانی در گوگل آغاز کرد. در آن زمان، او جوان ترین کارمند شرکت محسوب می شد.

فاطمی با ارتباطات حرفه ای که در طول زندگی خود داشت توانست در ۲۰ سالگی با کمک سرمایه گذاری سرمایه گذارانی چون «مارک کوبا» شرکت خود یعنی « Node» را تاسیس کند.

شرکت Node برای کمک به برقراری ارتباط میان مردم و شرکت ها با منابع استراتژیک در زمان های سودمند از فناوری A.I. اختصاصی استفاده می کرد.

نادیده گرفتن مشکلات فرصتی برای دستیابی به اهداف!

فاطمی که استعداد و بلندپروازی خودش را از سیلیکون ولی به عنوان مهد تکنولوژی و تحولات کارآفرینانه در دنیا به ارث برده است، رمز موفقیت خود را نادیده گرفتن مشکلات و مشکلات را فرصتی برای رسیدن به هدف می داند.

فالون فاطمی از موفقیت شرکتش می گوید: من دائما در حال معرفی افراد با یکدیگر بودم و با توانایی که در خود می دیدم افراد را با یکدیگر و با فرصت ها کنار هم قرار می دادم.

او از برنامه هایش برای Node اینگونه سخن می گوید که قصد دارد ماشین هایی بسازد که از وب استفاده می کنند او این ماشین ها را مانند یک موتور جستجو بدون رابط توصیف می کند.

فاطمی در ادامه سخنانش اعلام می کند، فناوری AI مانند یک ساختار است چیزی که می تواند درون یک برنامه مانند چت بات ظاهر شود. او با ایده های بلند پروازانه اش قصد دارد از توانایی های مردم برای الهام بخشیدن به فناوری AI که باعث می شود دنیای وب انسانی تر شود استفاده کند.

در حال حاضر این اتفاق در سطح کسب و کار بیشتر رخ می دهد اما Node مطمئن است که در آینده AI یا همان هوش مصنوعی بخشی از زندگی می شود و هدف ایجاد هوش مصنوعی، متناسب با نیاز هر فرد را در سر می پروراند.

فاطمی می گوید: «اتصال به افراد مناسب در پایان روز (چه به عنوان یک کارآفرین، چه به عنوان یک فرد) همان چیزی است که به تغییر فرصت های زندگی منجر می شود. ما به دنبال کشف چیزها، افراد، شرکت ها و فرصت هایی هستیم که هرگز حتی متوجه وجود آن ها نشدیم.»

ارسال نظر