باندل Far Cry Primal کنسول پلی استیشن 4 در اروپا عرضه خواهد شد

هنوز گیمرهایی در سراسر جهان هستند که کنسول پلی استیشن 4 را خریداری نکرده اند و همچنان ترجیح می دهند بر روی کامپیوترهای شخصی خودشان بازی های ویدیویی را اجرا کنند. کمپانی های مایکروسافت و سونی با ارائه باندل های مختلف از کنسول نسل هشتم خودشان سعی می کنند که فروش محصولات خودشان را افزایش دهند. همان طور که در جریان هستید در حال حاضر کمپانی یوبی سافت در حال ساخت بازی مورد انتظار Far Cry Primal است. طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده در سراسر فضای مجازی، کمپانی سونی قصد عرضه باندل بازی فار کرای پریمال کنسول پلی استیشن 4 را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

باندل Far Cry Primal کنسول پلی استیشن 4 در اروپا عرضه خواهد شد

کمپانی های مایکروسافت و سونی با ارائه باندل های مختلف از کنسول نسل هشتم خودشان سعی می کنند که فروش محصولات خودشان را افزایش دهند. همان طور که در جریان هستید در حال حاضر کمپانی یوبی سافت در حال ساخت بازی مورد انتظار Far Cry Primal است. طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده در سراسر فضای مجازی، کمپانی سونی قصد عرضه باندل بازی فار کرای پریمال کنسول پلی استیشن 4 را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، باندل بازی فار کرای پریمال کنسول PlayStation 4 در اواخر ماه فبریه به صورت رسمی توسط کمپانی سونی در اروپا منتشر خواهد شد و علاقه مندان و طرفداران می توانند این باندل را از فروشگاه های رسمی سونی و خرده فروشان خریداری کنند.

در زیر می توانید تصویری از این باندل کنسول نسل هشتم کمپانی سونی را مشاهده کنید.

به تازگی آقای Josh Linger، یکی از کارکنان کمپانی Sony Computer Entertainment در بلاگ رسمی پلی استیشن اطلاعاتی را در خصوص این باندل جدید منتشر کرد. بنا به ادعای آقای Josh Linger این باندل شامل یک دستگاه پلی استیشن 4 سیاه رنگ با حافظه 1 ترابایت، یک عدد کنترلر سیاه رنگ DualShock 4 و نسخه فیزیکی بازی Far Cry Primal می باشد. متاسفانه هنوز قیمت این باندل توسط سونی اعلام نشده است.

همچنین مدتی پیش یک تریلر رسمی ای از بازی Far Cry Primal منتشر شد که در این تریلر اطلاعاتی درباره داستان این بازی مورد انتظار منتشر شد. آقای Josh Linger درباره این تریلر و داستان بازی فار کرای پریمال اعلام کرد:

عصر حجر را مشاهده کنید! زمان خطر و زمان ماجراجویی فرا رسیده است. زمانی که ماموت های غول پیکر و ببرهای دندان شمشیری حکومت کره زمین را به دست گرفته اند و در این میان انسان ها تلاش می کنند که غذا خود را تامین کنند و از این حاکمان خطرناک و کشنده دوری کنند. در این میان قبیله ها با یکدیگر به مبارزه می پردازند و شما به عنوان آخرین بازمانده از قبیله خود با یکی از قبیله ها متحد می شوید و به سراغ شکار می روید...

اگر به ماه سپتامبر سال گذشته باز گردیم، مطلع خواهیم شد که کمپانی یوبی سافت در این ماه اعلام کرد که بازی فار کرای پریمال از نظر بزرگی و بلندی گیم پلی مشابه نسخه چهارم این فرانچایز (Far Cry) خواهد بود. شایان به ذکر است که مدتی پیش سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این بازی توسط یوبی سافت اعلام شد و شما می توانید متن کامل این خبر را در رسانه کلیک مطالعه کنید.

بازی مورد انتظار Far Cry Primal در تاریخ ۲۳ فبریه سال ۲۰۱۶ مصادف با ۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی (ایکس باکس و پلی استیشن ۴) منتشر خواهد شد. نسخه کامپیوترهای شخصی این بازی نیز در تاریخ ۱ می سال میلادی جاری مصادف با ۱۱ اسفند سال ۱۳۹۴ منتشر خواهد شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما درباره باندل جدید کنسول پلی استیشن 4 چیست؟ آیا شما این باندل را خریداری خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر