با Fasetto Link حافظه ۲ ترابایتی بی سیم را در کف دستان خود بگیرید

شرکت Fasetto در نمایشگاه CES 2017 از حافظه پرظرفیت و بسیار کوچک خود رونمایی کرد.

با Fasetto Link حافظه ۲ ترابایتی بی سیم را در کف دستان خود بگیرید

به گزارش کلیک ، Fasetto Link یک حافظه بی سیم بسیار کوچک است که شما می توانید از آن به عنوان یک حافظه قابل حمل برای کامپیوتر خود یا حتی گوشی هوشمند خود استفاده نمایید.

این دستگاه بسیار کوچک، با اندازه ۲*۲ اینچ تا ۲TB حافظه SSD را میزبانی می کند. Fasetto Link به تنهایی یک شبکه وای‌فای برای تبادل اطلاعات ذخیره شده در خود ایجاد می کند که می توان بدین وسیله تصاویر و ویدیوهای جدیدی که در گوشی خود دارید توسط یک اپلیکیشن و به طور بی سیم به این حافظه منتقل کنید. ضمنا این دستگاه هم ضد ضربه است و هم به صورت ضد آب با استاندارد IP68 طراحی شده است و مانند بسیاری از دستگا های جدید به وسیله درگاه USB-C شارژ می شود.

Link با ظرفیت های متفاوتی عرضه شده است. مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن با قیمت ۳۴۹ دلار، مدل ۵۱۲ گیگابایتی آن با قیمت ۴۹۹ دلار و مدل ۲ ترابایتی آن با قیمت ۱۱۴۹ دلار رونمایی شده است که البته مدل آخر (مدل ۲ ترابایتی) کمی از دو مدل قبلی ضخیم تر است. علاوه بر اینFasetto در حال فروش برخی از لوازم جانبی است که به صورت مغناطیسی به این دستگاه متصل می شوند و کارایی آن را افزایش می دهند. این لوازم جانبی شامل یک پک باتری ۲۹ دلاری و یک توسعه دهنده LTE به مبلغ ۱۴۹ دلار است. Link به همراه تمام لوازم جانبی در حال حاضر جهت پیش فروش در وب سایت Fasetto در دسترسی است که با خرید این محصولات، حدودا تا ماه آوریل آن ها را دریافت خواهید کرد.

ارسال نظر