فستیوال نوآوری‌های تجهیزات پزشکی برگزار شد

فستیوال نوآوری‌های تجهیزات پزشکی به همت مرکز فن‌بازار ملی ایران، امروز برگزار شد.

فستیوال نوآوری‌های تجهیزات پزشکی برگزار شد

به گزارش کلیک، فستیوال نوآوری‌های تجهیزات پزشکی که با حمایت پارک فناوری پردیس، شرکت فرابورس ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان بورس و اوراق بهادار، انجمن صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، انجمن تولیدکنندگان پزشکی و اتاق بازرگانی ایران، مقارن با روز پزشک برگزار شد، فرصتی بود تا مخترعان را با بیش از ۵۰ سرمایه‌گذار و صنعت‌گر آشنا کند.

در این فستیوال که امروز صبح در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، ۳ مخترع با ۳ سرمایه‌گذار قرارداد بستند. این اختراعات شامل دستگاه ظرفشویی با سیستم Air Jet، فیلتر شکنونین جاذب مواد مضر و سرطان‌زای دود سیگار و ترازوی سلامتی و غذایی رژیمی هوشمند با امکان تعیین و نمایش ارزش تغذیه‌ای مواد غذایی با توجه به وزن‌شان بودند. هم‌چنین، ۷ مخترع در زمینه تجهیزات پزشکی نیز به معرفی اختراعات خود پرداختند تا بتوانند برای این اختراعات سرمایه‌گذار پیدا کنند.

لازم به ذکر است بازار دارایی فکری با هدف تبادل و تجاری‌سازی مصادیق مالکیت فکری (ازجمله اختراعات، طرح‌های صنعتی، علایم تجاری و..)، با انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان بورس و اوراق بهادار کشور و پارک فناوری پردیس و ذیل شرکت فرابورس ایران از خرداد ماه ۱۳۹۳ راه اندازی شد.

به منظور ارائه رو در روی نوآوری‌ها و اختراعات به سرمایه‌گذاران و صنعت‌گران، رویدادهایی با نام فستیوال نوآوری‌ها برگزار می‌شود که طی آن‌ها، ۷ اختراع در یک حوزه تخصصی به صورت حضوری برای مخاطبین برگزار می‌شود. چهارمین فستیوال این بازار، با عنوان «فستیوال نوآوری‌های تجهیزات پزشکی» امروز برگزار شد.

ارسال نظر