FIFA 17 رسما معرفی شد!

مجموعه فیفا از گذشته در میان گیمرها و بازیکنان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و است. مجموعه ای که هر سال شاهد عرضه نسخه جدید آن هستیم و در هر نسخه، خوشبتانه کمپانی الکترونیک آرتز بخش ها و قابلیت های جدیدی را نیز به بازی اضافه می کند. و روند پیشرفت بازی، رضایت بخش است. عرضه نسخه ۲۰۱۷ بازی فیفا هرگز اتفاق عجیبی نیست و همه ما قبل از معرفی رسمی بازی می دانیم که در اوایل پاییز، بازی FIFA 17 توسط کمپانی الکترونیک آرتز برای پلتفرم های مختلف عرضه خواهد شد. حال امروز، کمپانی EA با انتشار تریلری، به صورت رسمی از بازی فیفا ۱۷ رونمایی کرد که در پایان این تریلر (ویدیو)، تاریخ انتشار دقیق بازی نیز ذکر شده است. البته هنوز جزئیات و اطلاعات خاصی از نسخه ۲۰۱۷ بازی FIFA در دسترس قرار نگرفته و بر اساس گزارش منتشر شده، گویا امسال، مجموعه فیفا به طور کلی تغییر خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

FIFA 17 رسما معرفی شد!

و روند پیشرفت بازی، رضایت بخش است. عرضه نسخه ۲۰۱۷ بازی فیفا هرگز اتفاق عجیبی نیست و همه ما قبل از معرفی رسمی بازی می دانیم که در اوایل پاییز، بازی FIFA 17 توسط کمپانی الکترونیک آرتز برای پلتفرم های مختلف عرضه خواهد شد. حال امروز، کمپانی EA با انتشار تریلری، به صورت رسمی از بازی فیفا ۱۷ رونمایی کرد که در پایان این تریلر (ویدیو)، تاریخ انتشار دقیق بازی نیز ذکر شده است. البته هنوز جزئیات و اطلاعات خاصی از نسخه ۲۰۱۷ بازی FIFA در دسترس قرار نگرفته و بر اساس گزارش منتشر شده، گویا امسال، مجموعه فیفا به طور کلی تغییر خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، همان طور که اشاره کردیم، کمپانی نامدار الکترونیک آرتز، ساعاتی پیش با انتشار تریلری از عنوان FIFA 17، به صورت رسمی از نسخه جدید مجموعه محبوب فیفا رونمایی کرد. در این رونمایی، چیزی که بیشتر مورد توجه همگان قرار گرفت، تغییر موتور سازنده و گرافیکی بازی از Ignite به فراست بیت (موتور گرافیکی و سازنده عناوین بتلفیلد، استار وارز بتل فرانت، نید فور اسپید و...) است.

طبق این گزارش، موتور سازنده بازی FIFA 17، فراست بیت خواهد بود. این موتور سازنده اخیرا در تمامی عناوین کمپانی الکترونیک آرتز مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که عناوین Battlefield، Mirror's Edge، نید فور اسپید، Dragon Age و Star Wars Battlefront و... توسط موتور فراست بیت (Frostbite) طراحی و توسعه یافته اند. اگر اخبار کمپانی الکترونیک آرتز را دنبال کرده باشید، حتما مطلع هستید که این شرکت، در گذشته تلاش های بسیاری را جهت ارتقای موتور گرافیکی و سازنده مجموعه فیفا کرده است و گویا پس از گذشت مدت ها، این اتفاق رخ داده و موتور سازنده مجموعه فیفا، به طور کلی تغییر پیدا کرده است.

موتور قدرتمند فراست بیت قادر به خلق جلوه‌های بصری بسیار زیبا و خارق العاده است چرا که پس از استفاده از این موتور، میزان فروش و محبوبیت عناوین این شرکت به طور چشم گیری افزایش پیدا کرده و منتقدان نیز، از این موتور رضایت کامل دارند. البته هنوز سازندگان مجموعه FIFA، جزئیاتی در زمینه موتور فراست بیت منتشر نکرده اند و هنوز مشخص نیست که این موتور، چه قابلیت ها و چه ویژگی های جدیدی را به فرانچایز فیفا اضافه خواهد کرد. اما از آن جا که هدف سازندگان، ایجاد محیط کاملا شبیه به واقعیت است، قطعا موتور سازنده و گرافیکی Frostbite، مزیت های زیادی را به همراه خواهد داشت.

آقای دیوید راتر، تهیه کننده اجرایی کمپانی الکترونیک آرتز، در خصوص بازی فیفا ۱۷ و تغییر موتور سازنده آن اعلام کرد:

موتور سازنده Frostbite، قابلیت ها و ویژگی های زیادی را برای گیمرها، طرفداران و مجموعه فیفا به همراه دارد همچنین این امکان را برای ما فراهم می کند تا دنیای بازی ویدیویی را بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک تر کنیم و بازی ما، وارد دنیای دیگری از فوتبال (منظور بازی های فوتبال) شود. این موتور جزئیات و طراحی های محیط را بیشتر می کند به طوری که احساسات و هیجان گیمرها قابل مشاهده خواهد بود.

ایشان در ادامه صحبت های خود توضیح داد:

ما امروز از اینکه می خواهیم یک تجربه منحصر به فرد و لذت بخشی از بازی فیفا ۱۷ را برای شما به ارمغان خواهیم آورد، بسیار خوشحال و هیجان زده هستیم!

https://static3.click.ir/servev2/OWQ4MQwoEFsj/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

هدف از انتشار تیزر بازی فیفا ۱۷، معرفی و رونمایی از این عنوان بوده و هنوز، کمپانی الکترونیک آرتز به صورت کامل از نسخه ۲۰۱۷ بازی FIFA رونمایی نکرده است. تنها چند روز به برگزاری رویداد باشکوه E3 2016 باقی مانده و قطعا، در این رویداد، شاهد پخش ویدیوهای بیشتری خواهیم بود.

همان طور که در گذشته خدمت شما کاربران عزیز عرض کردیم، کمپانی الکترونیک آرتز به صورت جداگانه و اختصاصی، در رویداد بزرگ E3 سال میلادی جاری شرکت نکرده و این کمپانی، کنفرانس اختصاصی ای را با نام EA Play در شهر لندن و لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار می کند که در طی این کنفرانس، به صورت کامل از بازی فیفا ۱۷ و سایر عناوین نظیر تایتانفال ۲ و... رونمایی خواهد شد. این مراسم در روز ۱۲ ژوئن امسال و در ساعت ۱ بعد از ظهر به وقت معین ایالات متحده آمریکا (مصادف با بامداد روز ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۵) برگزار می شود. رسانه کلیک، این مراسم را به صورت کامل پوشش خواهد داد و شما را بروز نگه می دارد. همراه ما باشید...

خوشبختانه تاریخ دقیق انتشار بازی FIFA 17 در انتهای تیزر منتشر شده قابل مشاهده است. بنا به این اطلاعات، بازی فیفا ۱۷ در روز ۲۷ سپتامبر سال میلادی جاری (مصادف با ۶ مهر سال ۱۳۹۵) در آمریکای شمالی و ۲۹ سپتامبر امسال (مصادف با ۸ مهر سال ۱۳۹۵) در سراسر جهان برای کنسول های نسل هشتم و هفتم دو کمپانی سونی و مایکروسافت (پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰) و همچنین رایانه های شخصی متبنی بر سیستم عامل ویندوز عرضه می گردد. البته دارندگان اشتراک سرویس EA Access و Origin Access می توانند این بازی را چند روز زودتر از سایر افراد بازی کنند. این سرویس تنها مخصوص دارندگان کنسول ایکس باکس وان و رایانه های شخصی وجود دارد که عضویت در آن، به صورت پولی است.

برای ساخت نسخه ۲۰۱۷ این عنوان، بازیکن ها و فوتبالیست های زیادی همانند خامس رودریگز (بازیکن تیم رئال مادرید)، آنتونی مارسیال (بازیکن تیم منچستر یونایتد)، ادن هازارد (بازیکن تیم چلسی) و مارکو رویس (بازیکن تیم دورتموند) همکاری کرده اند و به همین علت، کمپانی الکترونیک آرتز، تصویر این چهار فوتبالیست را بر روی خروجی وب سایت رسمی مجموعه فیفا قرار داده است. سازندگان ادعا می کنند که این شخصیت ها، نوآوری های زیادی را در زمین فوتبال بازی فیفا ایجاد کرده اند. متاسفانه منظور دقیق از این جمله مشخص نشده و اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

به علاوه، بازی فیفا ۱۷ دارای نسخه Super Deluxe می باشد که این نسخه، هم اکنون در فروشگاه رسمی کمپانی EA به فروش می رسد. سازندگان مزایای زیادی از جمله دریافت پک های طلایی، قرض گرفتن بازیکن به مدت یک هفته در بخش Ultimate Team را برای خریداران نسخه Super Deluxe بازی در نظر گرفته اند. در صورتی که قصد خرید دارید، هم اکنون به فروشگاه این کمپانی مراجعه فرمایید.

https://static0.click.ir/servev2/OWQ4MQaAXqzx/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

لازم به ذکر است که کمپانی کونامی، هفته گذشته به صورت رسمی از عنوان Pro Evolution Soccer 2017 رونمایی کرد. نسخه ۲۰۱۴ بازی پی اس (PES) نیز متفاوت تر از همیشه ظاهر خواهد شد و گویا در سال میلادی جاری، شاهد رقابت تنگاتنگ دو رقیب قدیمی (PES و فیفا) خواهیم بود. این بازی ویدیویی نیز در پاییز سال میلادی ۲۰۱۶ برای کنسول های نسل هشتم و هفتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۳) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد. برای مشاهده متن کامل خبر معرفی بازی Pro Evolution Soccer 2017، اینجـــــــا کلیک کنید.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی فیفا ۱۷ چیست؟ به نظر شما، امسال عملکرد کدام بازی شبیه ساز فوتبال (فیفا ۱۷ یا Pro Evolution Soccer 2017) بهتر خواهد بود؟ شما چه انتظاراتی از نسخه ۲۰۱۷ عنوان FIFA دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر