FIFA 17 بخش داستانی دارد!

اگر سری NBA 2K را تا به حال بازی کرده باشید، حتما اطلاع دارید که در بازی بخشی به نام MyPlayer وجود دارد که به گیمرها اجازه می دهد بخش داستانی بازی را تجربه کنند. بر اساس برخی مدارک منتشر شده، گویا بخش ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز قصد دارد در نسخه FIFA 17 بخش داستانی ای قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

FIFA 17 بخش داستانی دارد!

بر اساس برخی مدارک منتشر شده، گویا بخش ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز قصد دارد در نسخه FIFA 17 بخش داستانی ای قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بخش ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز یا همان EA Sports در اوایل ماه جاری یک آگهی استخدام جدیدی را منتشر کرد که در این استخدام، شرکت الکترونیک آرتز به دنبال طراح سینمایی برای بازی محبوب فیفا است. به احتمال زیاد این کمپانی قصد دارد بخش داستانی ای به نسخه جدید فرانچایز FIFA مشابه با بخش داستانی NBA 2K16 اضافه کند.

در این آگهی استخدام نوشته شده است:

طراحان سینمایی برای تولید محتوای داستانی (دوربین و انیمیشن) در حوزه بازی های ویدیویی

طراحان سینمایی دارای تجربه در بخش فیلم سازی و انیمیشن سازی است و می تواند یک داستان بسیار خوب و شیرین را تعریف کند! این فرد می داند که چگونه به کمک دوربین ها و لنز (زوایا) داستانی احساسی (تنش، پیروزی، دل خراش و غیره) تعریف کند و مخاطب را درگیر بازی کند. طراحان باید به نحوی داستان را روایت کنند که گیمرها شخصیت بازی را باور کنند و با دید واقعی به آن نگاه کنند.

این فرد می داند با دید هنری خود داستان را چگونه تعریف کند تا زندگی واقعی ای را در قالب یک بازی به نمایش بگذارد. او با نحوه ساخت یک محصول سینمایی آشنایی دارد. (از ابتدا تا انتها محصول)

تا به حال در هیچ کدام از نسخه های فرانچایز محبوب FIFA، شاهد وجود بخش داستانی زیبا و عمیق نبودیم و به احتمال زیاد، اضافه شدن بخش داستانی به این بازی ویدیویی، هیجان انگیز و جذاب خواهد بود. گویا بخش ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز قصد دارد در نسخه بعدی فیفا یعنی FIFA 17 یا در آینده نزدیک این بخش (بخش داستانی) را به بازی اضافه کند.

در پایان این خبر، لازم به ذکر است که آخرین و جدیدترین بازی از سری FIFA، در تاریخ 22 سپتامبر سال میلادی جاری برای کنسول های ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، ای او اس، اندروید و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. فیفا 16 توانست همانند نسخه های پیشین فروش بالایی را تجربه کند و همچنان خود را در لیست 10 بازی پرفروش هفتگی بریتانیا جا دهد.

بازی FIFA 17 هنوز به صورت رسمی توسط کمپانی الکترونیک آرتز معرفی نشده و به احتمال زیاد در نمایشگاه بزرگ E3 2016 شاهد رونمایی از این بازی خواهیم بود. انتظار می رود این بازی در ماه سپتامبر سال میلادی جاری برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و رایانه های شخصی منتشر شود.

دیدگاه شما در رابطه با اضافه شدن بخش داستانی به بازی FIFA 17 چیست؟ آیا شما در بازی NBA 2K این بخش را تجربه کردید؟ اضافه شدن بخش داستانی به عناوین ورزشی را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy

ارسال نظر