FIFA 17 را رایگان بازی کنید!

به تازگی کمپانی الکترونیک آرتز با همکاری مایکروسافت، عنوان ورزشی فوق محبوب FIFA 17 را به صورت رایگان در اختیار کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو قرار دادند. این بازی ویدیویی به مدت محدود در شبکه ایکس باکس لایو قابل دانلود می باشند و کاربران عضو سرویس Xbox Gold با مراجعه به صفحه بازی، می توانند آن را دریافت و به تجربه آن بپردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

FIFA 17 را رایگان بازی کنید!

این بازی ویدیویی به مدت محدود در شبکه ایکس باکس لایو قابل دانلود می باشند و کاربران عضو سرویس Xbox Gold با مراجعه به صفحه بازی، می توانند آن را دریافت و به تجربه آن بپردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، بر اساس بیانیه کمپانی الکترونیک آرتز کاربران عضو سرویس گلد شبکه ایکس باکس لایو و دارندگان کنسول ایکس باکس وان از امروز به نسخه رایگان بازی FIFA 17 دسترسی دارند چرا که این بار بخش Xbox's Free Play Days (روز بازی رایگان ایکس باکس) عنوان فیفا ۱۷ را انتخاب کرده است. اگرچه دسترسی رایگان به این بازی ورزشی دائمی نبوده و تنها تا ساعت ۱۱:۲۹ دقیقه صبح (به وقت تهران) روز سه شنبه ۱۶ خرداد (مصادف با ۱۱:۵۹ دقیقه شب روز ۵ ژوئن به وقت ایالات متحده آمریکا) امکان تجربه رایگان فیفا ۱۷ وجود دارد.

  • بروز رسانی خبر:

دقایقی پیش کمپانی الکترونیک آرتز از انتشار نسخه رایگان بازی فیفا ۱۷ بر روی کنسول پلی استیشن ۴ نیز خبر داد. بنابراین کاربران دو کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در بازه زمانی مذکور به صورت رایگان به این عنوان ویدیویی پرطرفدار دسترسی خواهند داشت.

دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ جهت دسترسی به این بازی احتیاجی به حساب پلی استیشن پلاس ندارند و تمامی کاربران PS Network با مراجعه به صفحه رسمی بازی در پلی استیشن استور و کلیک بر روی گزینه "دانلود (Download)" می توانند آن را دریافت و به تجربه بازی بپردازند.

همچنین کمپانی الکترونیک آرتز به منظور افزایش فروش بازی فیفا ۱۷، تخفیف ۵۰ درصدی بر روی نسخه استاندارد بازی اعمال کرده تا بازیکنانی که در این فرصت محدود به بازی علاقه مند می شوند، با پرداخت هزینه اندکی صاحب نسخه نهایی شوند. به علاوه، نسخه دیلاکس و سوپر دیلاکس بازی نیز به ترتیب با تخفیف های ۵۰ درصدی و ۳۰ درصدی در فروشگاه ایکس باکس لایو به فروش می رسد. ناگفته نماند این تخفیفات مختص نسخه ایکس باکس وان نبوده و کاربران کنسول پلی استیشن ۴ نیز از این پیشنهادات ویژه بهره مند هستند. جهت مشاهده تخفیف ها، به فروشگاه پلی استیشن نتورک مراجعه فرمایید.

تمامی فعالیت شما در طول تجربه نسخه رایگان بازی ذخیره می شود و در صورت خرید نسخه کامل بازی، تمامی اچیومنت ها، سطح لول (Level)، سکه، تنظیمات و موارد دیگر قابل انتقال خواهند بود. جهت دریافت رایگان بازی FIFA 17، کافیست به فروشگاه ایکس باکس لایو و صفحه بازی مراجعه کرده و بر روی گزینه "دانلود (Download)" کلیک کنید.

بازی بی نظیر و پرطرفدار فیفا ۱۷ در تاریخ ۲۷ سپتامبر سال ۲۰۱۶ (مصادف با سه‌ شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵) برای کنسول های نسل هشتم و هفتم سونی و مایکروسافت (پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳، ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰) و همچنین رایانه های شخصی ویندوزی عرضه شد. سازندگان در نسخه جدید این مجموعه از نسل جدید موتورهای سازنده خود یعنی فراست بیت استفاده کردند تا ضمن افزایش کیفیت بصری و گرافیک بازی، بخش های جدیدی از جمله بخش داستانی به بازی اضافه شوند. از این رو، عنوان FIFA 17 در زمان عرضه به راحتی رقیب دیرینه خود یعنی PES 2017 را شکست داد و همچنان در لیست ۱۰ بازی پرفروش هفتگی بریتانیا حضور دارد.

همان طور که اطلاع دارید شرکت بزرگ الکترونیک آرتز همانند هر سال، در مراسم E3 2017 حضور دارد. چندی پیش این شرکت زمان و تاریخ دقیق برگزاری کنفرانس رسمی خود را به اشتراک گذاشت که طبق آن این کنفرانس در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شب روز شنبه ۲۰ خرداد ماه سال ۹۶ (مصادف با ۱۰ ژوئن) برگزار خواهد شد. در جریان این مراسم، سازندگان رسما از عناوین مورد انتظاری نظیر FIFA 18، نید فور اسپید جدید و... رونمایی خواهند کرد. همچنین جزئیات، اطلاعات، تصاویر و ویدیوهای بیشتری از بازی های استار وارز بتل فرانت ۲ و... منتشر خواهند شد. رسانه کلیک تمامی کنفرانس های رویداد E3 را به صورت زنده و کامل پوشش خواهد داد. همراه ما بمانید...

علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه نمایشگاه E3 2017 مراجعه و تمامی خبرها، بازی های جدید معرفی شده، مقالات، انتظارات، پیش بینی ها و تحلیل کنفرانس های نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری را در رسانه کلیک دنبال کنند. E3 امسال با کلیک…

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با عنوان ورزشی FIFA 17 چیست؟ آیا نسخه جدید این فرانچایز همچنان به شکست PES ادامه خواهد داد و یا امسال برگ برنده به دستان کمپانی کونامی (خالق PES) می افتد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر