باندل FIFA 19 کنسول پلی استیشن 4 معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت ژاپنی سونی با همکاری شرکت الکترونیک آرتز به تازگی از باندل FIFA 19 کنسول پلی استیشن 4 رونمایی کرد که این مدل ها در اواسط مهر ماه امسال به بازار عرضه می شوند.

باندل FIFA 19 کنسول پلی استیشن 4 معرفی شد

با آغاز فصل جدید مسابقات فوتبال، بازار عناوین ویدیویی شبیه ساز این ورزش پرطرفدار حسابی داغ شده و زمان زیادی به عرضه دو عنوان ویدیویی بی نظیر Pro Evolution Soccer 2019 و FIFA 19 باقی نمانده است. بدین ترتیب، شرکت ژاپنی سونی نیز پس از همکاری با بخش ورزش های الکترونیکی شرکت الکترونیک آرتز، به دنبال استفاده از این بازار پرسود است تا با سرعت بیشتری به روند فروش کنسول های پلی استیشن 4 ادامه دهد.

از این رو، سونی اخیرا از شش باندل FIFA 19 کنسول پلی استیشن 4 رونمایی کرده است که در آن مدل های مختلف این کنسول نسل هشتم را به همراه نسخه فیزیکی و صدالبته استاندارد بازی مورد انتظار فیفا 19 با قیمت های مختلفی به فروش می رساند.

شش باندل جدید کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 پرو؛ پیشنهاد ویژه سونی این بار برای عاشقان فوتبال!

بر اساس گفته های شرکت سونی، در حال حاضر این شش باندل FIFA 19 کنسول پلی استیشن 4 صرفا در منطقه اروپا عرضه می شوند و هنوز انتشار آن ها در مناطق دیگر از جمله آمریکای شمالی، آسیا و خاورمیانه به صورت رسمی تایید نشده است. همچنین، گفته شده که با صرف نظر از باندل اصلی، پنج باندل دیگر همزمان با عرضه بازی فیفا 19، روز ششم مهر ماه سال 97 (28 سپتامبر سال میلادی 2018)، در سراسر اروپا قابل دسترس خواهند بود.

شش باندل جدید کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 پرو از حیث ظاهر هیچ تفاوتی با یکدیگر و با سایر مدل ها ندارند و تمامی آن ها به رنگ مشکی مات هستند. مهمترین باندل معرفی شده، Champions Edition نام دارد که شامل پلی استیشن 4 اسلیم مشکلی با حافظه یک ترابایت، یک عدد دوال شوکر 4 (DualShock 4) و نسخه فیزیکی و Champions Edition بازی فیفا 19 می شود و سه روز زودتر از این عنوان ویدیویی، سوم مهر ماه (25 سپتامبر) به بازار عرضه خواهد شد. به علاوه، در صورت خرید این باندل، به یک سری محتویات دیجیتالی اضافی نظیر Jumbo Premium Gold Packs در بخش آلتیمیت تیم بازی فیفا 19 دسترسی دارید.

مشخصات و جزئیات سایر باندل ها به شرح زیر است:

  • باندل یک ترابایتی کنسول پلی استیشن 4 پرو

شامل یک عدد کنترلر DualShock 4 بی سیم، نسخه فیزیکی و استاندارد بازی فیفا 19

  • باندل یک ترابایتی کنسول پلی استیشن 4 اسلیم

شامل دو عدد کنترلر DualShock 4 بی سیم، نسخه فیزیکی و استاندارد بازی فیفا 19

  • باندل یک ترابایتی کنسول پلی استیشن 4 اسلیم

شامل یک عدد کنترلر DualShock 4 بی سیم، نسخه فیزیکی و استاندارد بازی فیفا 19

  • باندل پانصد گیگابایتی کنسول پلی استیشن 4 اسلیم

شامل دو عدد کنترلر DualShock 4 بی سیم، نسخه فیزیکی و استاندارد بازی فیفا 19

  • باندل پانصد گیگابایتی کنسول پلی استیشن 4 اسلیم

شامل یک عدد کنترلر DualShock 4 بی سیم، نسخه فیزیکی و استاندارد بازی فیفا

از دیگر خبرهای مرتبط با بازی مورد انتظار فیفا 19 می توان به حالت جدید آن به نام Survival Mode اشاره کرد که شباهت زیادی با حالت بتل رویال دارد. در حالت Survival Mode بازی FIFA 19 که بخش جدیدی از گیم پلی مجموعه فیفا به شمار می رود، به تجربه رقابت فوتبال خیابانی می پردازید و با به ثمر رساندن هر گل، یک بازیکن از تیم حریف به بیرون از زمین فرستاده می شود و زمانی که تعداد بازیکنان یک تیم به کمتر از هفت نفر برسد، مسابقه به پایان می رسد و برنده نهایی انتخاب می شود.

اگرچه این حالت تقریبا مشابه حالت بتل رویال است، اما شرکت الکترونیک آرتز مدعی است که این بخش از بازی فیفا 19 به هیچ عنوان از عناوین بتل رویال الهام گرفته نشده و در گذشته نیز شاهد وجود چنین حالتی در بازی FIFA Street بودیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید.

توجه داشته باشید که بازی مورد انتظار و پرطرفدار FIFA 19 در روز ششم مهر ماه سال 97 (28 سپتامبر سال میلادی 2018) بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر می شود. همچنین، دارندگان و کاربران کنسول های نسل هفتم ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 نیز در روز مذکور می توانند نسخه Legacy بازی را بر روی پلتفرم خود تجربه کنند.

در حال حاضر، عنوان ویدیویی فیفا 19 در نسخه مختلف به نام های استاندارد، Champions و Ultimate به ترتیب با قیمت های 59.99 دلار، 79.99 دلار و 99.99 دلار در فروشگاه های اوریجین، پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و eShop به صورت دیجیتالی به فروش می رسد که در صورت پیش خرید آن، هشت روز زودتر از سایر بازیکنان (29 شهریور) می توانید به تجربه این عنوان بپردازید.

در پایان این خبر، فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود در رابطه با باندل FIFA 19 کنسول پلی استیشن 4 را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر