دموی FIFA17 برای تمام پلتفرم ها منتشر شد + لینک دانلود

پس از مدت ها انتظار، دموی بازی محبوب و مورد انتظار فیفا ۱۷ برای کنسول های اکس باکس وان، اکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳ و پی سی منتشر شد. 

دموی FIFA17 برای تمام پلتفرم ها منتشر شد + لینک دانلود

به گزارش کلیک، دموی فیفا ۱۷ با رده بندی منطقه ای و زمانی به مرور زمان منتشر شده و این دمو قرار است ابتدا کار خود را در کشور بریتانیا آغاز کرده و تا پایان روز به سایر مناطق دنیا خواهد رسید.

در فیفا ۱۷ (به جز نسخه های کنسول نسل هفتمی) می توانید برای اولین بار تجربه ای از خط داستانی The Journey داشته باشید. البته در این دمو تنها تیم منچستر یونایتد قابل بازی بوده و بخشی از آن را می توانید امتحان کنید.علاوه بر این همچون گذشته بخش مسابقات تدارکاتی نیز فعال بوده و در کنار آن ۴ تمرین مهارت آفلاین و ۳ تمرین مهارت آنلاین در اختیارتان قرار دارد.

دموی فیفا ۱۷ شامل ۱۲ باشگاه مختلف از جمله منچستر یونایتد، منچستر سیتی و چلسی (انگلستان)، رئال مادرید (اسپانیا)، یوونتوس و اینتر میلان (ایتالیا)، پاریس سنت ژرمن و المپیک لیون (فرانسه)، سیاتل ساندرز (آمریکا)، بایرن مونیخ (آلمان)، تایگرز یونال (مکزیک) و گامبا اوساکا (ژاپن) می شود.

همچنین سه ورزشگاه سنچری لینک (آمریکا - اختصاصی سیاتل ساندرز)، استمفورد بریج (انگلستان - اختصاصی چلسی) و سویتا سیتی (ژاپن - اختصاصی گامبا اوساکا) در دسترس است.

با استفاده از لینک های زیر می توانید متناسب با پلتفرم خود دموی فیفا ۱۷ را دانلود و نصب کنید:

Xbox1.... لینک دانلود

پلی استیشن ۴ ...... لینک دانلود
پلی استیشن ۳ ....... لینک دانلود

Xbox 360 ...... لینک دانلود

فیفا ۱۷ در تاریخ ۲۷ سپتامبر برابر با ۶ مهر برای تمامی پلتفرم های ذکر شده عرضه خواهد شد.

ارسال نظر