سیستم مورد نیاز بازی Final Fantasy IX اعلام شد

اگر یک گیمر قدیمی باشید، حتما نام بازی Final Fantasy برای شما نامی آشنا خواهد بود. در 7 جولای سال 2000 کمپانی Square نسخه ای از این فرانچایز را با نام Final Fantasy IX برای پلی استیشن 1 منتشر کرد. به دلیل محبوبیت زیاد و فروش بالای این بازی، این استودیو تصمیم گرفت تا نسخه بهبود یافته این بازی را در اوایل سال میلادی جاری برای سیستم عامل ویندوز منتشر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

سیستم مورد نیاز بازی Final Fantasy IX اعلام شد

به دلیل محبوبیت زیاد و فروش بالای این بازی، این استودیو تصمیم گرفت تا نسخه بهبود یافته این بازی را در اوایل سال میلادی جاری برای سیستم عامل ویندوز منتشر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش صفحه رسمی شبکه استیم بازی Final Fantasy IX بر روی خروجی این شبکه فعال شد و چند ساعت پیش سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای این بازی بر روی این صفحه به نمایش گذاشته شد. علاوه بر این، اطلاعاتی نیز در خصوص نسخه کامپیوترهای شخصی بازی Final Fantasy IX منتشر کرد.

بنا به اطلاعات درج شده در صفحه استیم این بازی، نسخه پی سی بازی Final Fantasy IX به گیمرها اجازه می دهد تا قابلیت "برخورد تصادفی با دشمنان" را خاموش کنند. علاوه بر این، در داخل این بازی تغییراتی نیز ایجاده شده است. برای مثال قابلت هایی همچون بدون برخورد تصادفی با دشمنان و افزایش سرعت در این نسخه بهبود یافته بازی گنجانده شده است.

علاوه بر موارد بالا، استودیوی Square قابلیت ها و ویژگی های دیگری نیز به بازی اضافه کرده است. در این نسخه از بازی، بازی به صورت اتوماتیک ذخیره می شود و دیگر نیازی به ذخیره سازی اطلاعات به صورت دستی نخواهد بود. همچنین کاربران می توانند پس از انجام برخی حرکات و ماموریت ها اچیومنت های مربوطه را دریافت کنند. علاوه بر همه موارد ذکر شده، کیفیت ویدیوهای بازی و شخصیت های آن بسیار افزایش یافته اند و گرافیک محیط این بازی بسیار بهتر شده است.

اگر شما یکی از طرفداران بازی Final Fantasy IX هستید و می خواهید مشاهده کنید که آیا کامپیوترهای شخصی شما این بازی قدیمی 16 ساله را اجرا می کند یا خیر، می توانید سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی فاینال فانتزی را در زیر مشاهده کنید.

برای اجرای بازی Final Fantasy IX با کمترین کیفیت ممکن به یک پردازنده 2 هسته 2 گیگاهرتز و رم 2 گیگابایتی و احتیاج خواهید داشت. کارت گرافیک سیستم شخصی شما باید حداقل قدرت تولید توان کارت گرافیک NVIDIA GeForce 8600GTS و یا ATI Radeon HD4650 را داشته باشد و این کارت گرافیک ها از نسخه 11 DirectX پشتیبانی کنند. حافظه مورد نیاز این بازی نیز 20 گیگابایت اعلام شده است. خوشبختانه سازندگان هیچ محدودیتی در خصوص سیستم عامل ویندوز در نظر نگرفته اند و شما می توانید بر روی تمامی ویندوز های کمپانی مایکروسافت مانند ویستا، 7، 8، 8.1 و 10 این بازی را تجربه کنید.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

  • OS: Windows Vista/7/8/8.1/10
  • Processor: Intel Core 2 Duo 2GHz or higher
  • Memory: 2 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce 8600GTS or ATI Radeon HD4650 or higher
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی:

  • OS: Windows 7/8/8.1/10 (32 or 64 bit)
  • Processor: Intel Core i5 2520 2.5 GHz or better
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce 8600GTS or ATI Radeon HD4650 or higher
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 20 GB available space

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با سیستم مورد نیاز بازی Final Fantasy IX چیست؟ آیا کامپیوترهای شخصی شما قادر به اجرای این بازی 16 ساله هستند؟ دیدگاه های خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر