تصاویر جدیدی از نسخه موبایل بازی Final Fantasy XI به بیرون درز کرد!

رسانه کلیک - برخی اسکرین شات های منتشره در فضای مجازی به تازگی نشان می دهد که نسخه موبایل بازی Final Fantasy XI از سوی شرکت های Square Enix و Nexon Korea در دست توسعه قرار دارد.

تصاویر جدیدی از نسخه موبایل بازی Final Fantasy XI به بیرون درز کرد!

مسئولان شرکت Square Enix و Nexon Korea سه سال پیش به این موضوع اشاره کردند که نسخه موبایل بازی Final Fansy XI در آینده عرضه می شود. با انتشار اسکرین شات هایی که امروز از این بازی، مشخص شد که روز موعود تا حدودی نزدیک است.

اگرچه پیش بینی می شد که این بازی در سال 2016 منتشر شود، اما متأسفانه اطلاعات زیادی در مورد آن منتشر نشد و خبر یاد شده به صورت خودکار از اذهان کاربران محو شد، اما در همان سال مسئولان Nexon به این موضوع اشاره کردند که با استفاده از موتور بازی سازی Unreal Engine 4، باید انتظار یک بازی با گرافیک بی نظیر و داستانی پیچیده را داشته باشیم.

توسعه دهندگان نسخه موبایل بازی Final Fantasy XI قصد دارند تا با بهبودهای چشمگیر و اضافه نمودن امکانات جنگی جدید، یک نسخه فوق العاده را برای هواداران خود عرضه کنند. حدودا دو سال از تاریخ یاد شده می گذرد و به نظر می رسد که شرکت Nexon هنوز تولید این بازی را متوقف نکرده و با اسکرین شات هایی که امروز منتشر شده، نمی توان حاصل این کار را بی نتیجه دانست.

از آنجا که هیچ یک از شرکت های اشاره شده تا امروز صحبتی در مورد این بازی به میان نیاورده اند، لذا حدس تاریخ عرضه نسخه موبایل بازی Final Fantasy XI کار بسیار دشواری است. اسکرین شات های این بازی را می توانید در زیر مشاهده کنید:


  • نسخه موبایل بازی Final Fantasy XI

  • نسخه موبایل بازی Final Fantasy XI

  • نسخه موبایل بازی Final Fantasy XI

این بازی احتمالا تا پیش از پایان سال جاری در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟ آیا مشتاق هستید تا نسخه موبایل بازی Final Fantasy XI را تجربه کنید؟

ارسال نظر