کارگردان FINAL FANTASY XV زمان آغاز پروژه بعدی را سال ۲۰۱۸ اعلام کرد

رسانه کلیک - بازی Final Fantasy XV در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ سال گذشته عرضه شد و از آن تاریخ هنوز هم تیم توسعه‌ این بازی به رهبری مشغول اضافه کردن اپیزود هایی نظیر Prompto و Gladiolus به این بازی هستند.

کارگردان FINAL FANTASY XV زمان آغاز پروژه بعدی را سال ۲۰۱۸ اعلام کرد

اگرچه عرضه نسخه PC این بازی یکی از مهمترین موارد پیش روی تیم فنی و به خصوص رهبری آن یعنی Hajime Tabata است، اما به نظر می رسد که او قصد دارد در پروژه‌ دیگری کار خود را ادامه دهد؛ وی در مصاحبه‌ای که اخیرا با IGN media انجام داد، گفت در حال برنامه ریزی برای شروع ساخت بازی دیگری در اوایل سال ۲۰۱۸ به همراه تیم فنی خود است،

" واضح است که ما هم اکنون در حال انجام کار‌های زیادی در تیم توسعه‌‌ی XV هستیم، اما تک تک کار‌هایی که انجام می‌دهیم در حقیقت چیزی است که برای کسب تجربه و شروع پروژه‌ بعدی خود به آن ها نیاز داریم. به نظر من در اوایل سال ۲۰۱۸ این مسیر به صورت جدی آغاز می شود.

ما برنامه های متنوعی برای Final Fantasy XV داریم و برای توسعه فعالیت های خود از نسخه موبایل Final Fantasy XV: Pocket Edition شروع می کنیم، همچنین برنامه هایی برای ارایه نسخه نینتندو سوییچ نیز پیش رو داریم."

اگرچه بسیار زود است که در مورد پروژه های بعدی این تیم نظر قطعی ارایه شود اما به گفته Tabata عنوان Final Fantasy XV دیگر ادامه نمی یابد.

Final Fantasy XV در حال حاضر برای کسنول های PlayStation 4 و Xbox One در بازار موجود است، و پیش بینی می شود نسخه PC بازی Final Fantasy 15 نیز به صورت ۴k و ۶۰ فریم بر ثانیه در اوایل سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه می شود.

ارسال نظر