نسخه موبایلی Final Fantasy XV از راه رسید

رسانه کلیک - پس از موفقیت چشمگیر نسخه پی سی سری «فاینال فانتزی»، این بار شرکت «اسکوئر انیکس» از نسخه موبایل این مجموعه با نام  Final Fantasy XV Pocket Edition رونمایی کرد.

نسخه موبایلی Final Fantasy XV از راه رسید

اگر از تجربه نسخه پی سی و کنسولی عنوان «فاینال فانتزی» خسته شدید، باید بدانید که بزودی راه جدیدی برای تجربه آن در پیش روی شما قرار خواهد گرفت که حس و حالی جالبی را به ارمغان می آورد. رو گذشته، شرکت نامدار اسکوئر انیکس در جریان نمایشگاه بزرگ «گیمزکام ۲۰۱۷»، به معرفی نسخه اندروید و آیفون مجموعه پرطرفدار Final Fantasy پرداخت.

این شرکت که به عنوان ناشر سری «فاینال فانتزی» شناخته می شود، در طی بیانیه ای اعلام کرد که هم اکنون مشغول ساخت و توسعه نسخه موبایلی بازی «فاینال فانتزی» به نام Final Fantasy XV Pocket Edition است. این عنوان موبایلی در واقع نسخه بازسازی شده بازی اصلی است چرا که دقیقا داستان نسخه اصلی این مجموعه را در قالب یک بازی موبایلی روایت خواهد کرد.

همچنین صداپیشه شخصیت‌ ها و کاراکترها دقیقا همان صداپیشه‌ های نسخه پی سی و کنسولی بازی «فاینال فانتزی ۱۵» هستند. گیم پلی بازی نیز کمی تغییر کرده اما کماکان اصالت یک عنوان اکشن نقش آفرینی را حفظ کرده است. تنها تفاوت میان دو نسخه موبایلی و کنسولی، ظاهر شخصیت ها و گرافیک بازی است که این موضوع چندان هم دور از انتظار نبود!

در بازی Final Fantasy XV Pocket Edition می توانید کنترل شخصیت های دوست داشتنی و بامزه سری «فانیال فانتزی» را به دست گرفته و دقیقا مشابه سیستم مبارزات این سری، با دشمنان خود مبارزه کنید.

در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده از این بازی هیجان انگیز را مشاهده کنید:

Final Fantasy XV Pocket Edition

Final Fantasy XV Pocket Edition

Final Fantasy XV Pocket Edition

Final Fantasy XV Pocket Edition

این عنوان ویدیویی به صورت اپیزودیک خواهد بود که در مجموع شامل ۱۰ قسمت داستانی مختلف می شود. خوشبختانه قسمت اول این بازی به صورت کاملا رایگان در اختیار دارندگان گوشی های آیفون و اندرویدی قرار خواهد گرفت. متاسفانه هنوز قیمت نهایی نسخه کامل بازی مشخص نشده است. با این وجود، می توانید قسمت اول بازی Final Fantasy XV Pocket Edition را به رایگان امتحان و در صورت تمایل، ۹ قسمت باقی مانده را خریداری کنید.

در پایان، شرکت «اسکوئر انیکس» قول داده است که در هفته آینده اطلاعات و جزئیات تازه ای از سری «فاینال فانتزی» را با طرفدارانش به اشتراک بگذارد. همراه کلیک بمانید...

ناگفته نماند شما می توانید این عنوان بانمک و مهیج را در اواخر پاییز سال میلادی جاری (۲۰۱۷) بر روی دو سیستم عامل های آی او اس (iOS و اندروید بازی کنید. به علاوه، نسخه رایانه شخصی ویندوزی عنوان Final Fantasy XV در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.

ارسال نظر