حساب و کتاب مالی به روش استارتاپی

مراجعه به شبکه های اجتماعی تاکنون به عنوان بخشی از فعالیت روزمره ما محسوب شده است.این نکته را بایستی درنظر گرفت که با حجم عظیمی از شبکه های اجتماعی روبرو هستیم اما سطح شبکه های اجتماعی و کارآیی آن در همین سطح می ماند؟

حساب و کتاب مالی به روش استارتاپی

به گزارش کلیک ،مراجعه به شبکه های اجتماعی تاکنون به عنوان بخشی از فعالیت روزمره ما محسوب شده است.این نکته را بایستی درنظر گرفت که با حجم عظیمی از شبکه های اجتماعی روبرو هستیم اما سطح شبکه های اجتماعی و کارآیی آن در همین سطح می ماند؟

برخی از استارتاپ های حوزه فینتک دست به کار شدن و با استفاده از پتانسیل شبکه های اجتماعی خدمتی جالب را وارد این حوزه نمودند.

استارتاپ مانیار با راه اندازی یک شبکه اجتماعی مبتنی بر پیام،بستری را فراهم ساخته که امکان انتقال وجه سریع، آسان و امن را به سادگی ارسال پیام و در قالب رفتارهای اجتماعی فراهم می کند.

مانیار دو سرویس دنگ و سرمایه گذاری جمعی را ارائه می دهد. با ایجاد گروه های مختلف از طریق شبکه اجتماعی مانیار می توانید دنگ های خود را پرداخت نمایید.به طور مثال آخر هفته با تعدادی از دوستان عازم سفر هستید قطعا یکی از مشکلات در این سفرها بحث خرج و مخارج می باشد که مسئول مخارج یا به اصطلاح مادرخرج چه کسی شود؟با استفاده از مانیار و ایجاد یک گروه برای سفر خود براحتی می توانید دنگ های هر بخش از سفر را به یکدیگر پرداخت نمایید.

نسخه قابل استفاده از مانیار درحال حاضر برای سیستم عامل اندروید می باشد و نسخه ios در دست تولید می باشد.

طبق گفته مانیار تمام عملیات بانکی در مانیار از طریق درگاه معتبر بانکی انجام می‌شود، به عبارتی برای پرداخت نهایی کلیه درخواست ها به صفحه معتبر بانک هدایت شده و در این خصوص جای هیچگونه نگرانی نیست.

چهار بخشی که مستر والکو آن ها را در استارتاپ مانیار مورد بررسی قرار داد:

۱- مدل درآمدزایی:

معمولا مدل درآمدزایی این کسب و کارها بدین صورت می باشد که از هر تراکنش مبلغی را به عنوان کارمزد (ثابت یا درصدی) دریافت می کنند.

۲- پشتیبانی:

خوشبختانه بستر ارتباط مشتری با مانیار از طریق شماره تماس،شناسه تلگرام،ایمیل و پشتیبانی از طریق اپلیکیشن وجود دارد اما بنده جهت تست از سه طریق ذکر شده که شامل تماس تلفنی،شناسه تلگرام و پشتیبانی از طریق اپلیکیشن می باشند تماس حاصل نمودم ولی متاسفانه جوابی دریافت نکردم!

۳- بخش فنی:

وب سایت مانیار بیشتر جنبه معرفی دارد و عملیات پردازش داده تنها از طریق اپلیکیشن می باشد که درحال حاضر فقط نسخه اندروید آن موجود می باشد. تولید محتوا بخش های مختلف سایت مطابق یکدیگر نیستند و نوع بیان در بخش های مختلف فرق می کند که این امر سبب می شود برقراری ارتباط با کاربر به مشکل مواجه شود ،محتوا ویدیو تولید شده نیز از نظر بیان و گفتار کاربر را خسته می کند و میلی به تماشا آن وجود ندارد.بخش اپلیکیشن به سادگی پیاده سازی شده است که کار برای کاربر به راحتی صورت گیرد و این نکته مثبتی در خصوص استفاده کاربر از اپلیکیشن مانیار می باشد.

۴- مشتریان:

قشر وسیعی از جامعه جهت انجام برخی از امور مالی می توانند جزو مشتریان مانیار به حساب آیند اما بایستی بررسی نمود که مانیار چه برنامه ای برای جذب و همچنین حفظ مشتریانش دارد.

در این نوع کسب و کارها بدلیل انجام امورمالی کاربران و اهمیت فعالیتشان بایستی بحث پشتیبانی را قوی تر پیش گرفت چرا که کاربر زمانی پشتیبانی درستی از این نوع کسب و کارها دریافت نکند اطمینان خاطر جهت کار کردن با آن کسب و کار را از دست خواهد داد.

تصاویر زیر مربوط به تیم مانیار در رویداد فین استارز ۲۰۱۷ می باشد که جزو استارتاپ های راه یافته به این رویداد بودند،استارتاپ مانیار در این رویداد توانست جزو برترین استارتاپ رویداد فین استارز۲۰۱۷ معرفی شود که موفق به دریافت جایزه سیصد میلیون ریالی شد.

تیم مانیار

اصلاحیه(۲/۴/۱۳۹۶)

بازخورد تیم مانیار نسبت به خبر منتشر شده:

تیم مانیار در ابتدا مدعی آن شد که بخش پشتیبانی دارای نقص نمی باشد و به همه افراد پاسخگو هستیم اما پس از بررسی، پیام های مستروالکو رویت شد!

حساس شدن این تیم به این مسئله نشانگر آن می باشد که به فعالیت خود اهمیت می دهند و این مسئله می تواند بر روی کسب و کارها اثر بگذارد.

مستروالکو به روش های مختلف بخش پشتیبانی را مورد بررسی و تست قرار داد که جواب ها را براحتی دریافت می کرد.

آرزوی موفقیت برای دوستان استارتاپی مانیار

ارسال نظر