احتمال عرضه Firewatch برای ایکس باکس وان

عنوان مستقل و دوست داشتنی Firewatch به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و به همین خاطر ممکن است برخی از دارندگان ایکس باکس وان مشتاق تجربه این بازی بر روی کنسول خودشان باشند. اگر تعداد طرفداران زیاد و مردم خواستار عرضه نسخه ایکس باکس وان بازی Firewatch باشند، این بازی برای پلتفرم ذکر شده منتشر خواهد شد. این صحبت استودیوی سازنده بازی یعنی Camp Santo بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

احتمال عرضه Firewatch برای ایکس باکس وان

اگر تعداد طرفداران زیاد و مردم خواستار عرضه نسخه ایکس باکس وان بازی Firewatch باشند، این بازی برای پلتفرم ذکر شده منتشر خواهد شد. این صحبت استودیوی سازنده بازی یعنی Camp Santo بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، استودیوی Camp Santo مدتی پیش در بیانیه ای اعلام کرد که با عرضه نسخه ایکس باکس وان بازی Firewatch مخالف نیست و اگر تعداد درخواست ها برای عرضه این نسخه زیاد باشد، بازی Firewatch برای کنسول Xbox One نیز منتشر خواهد شد.

به تازگی آقای Sean Vanaman، یکی از سرمایه گذاران و سازندگان استودیوی کمپ سانتو، در مصاحبه ای با وب سایت معتبر Red Bull اعلام کرد که در حال حاضر بر روی نسخه ایکس باکس وان بازی Firewatch کار نمی کنند اما این کمپانی علاقه زیادی دارد که بازی Firewatch را به دست همه گیمرها برساند و هیچ گیمری محدودیتی برای تجربه این بازی نداشته باشد.

ایشان در این مصاحبه اعلام کرد:

ما در هنگام عرضه رسمی بازی Firewatch (برای کنسول پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی)، بازی را بررسی می کنیم که چگونه عمل خواهد کرد.

ایشان در ادامه صحبت های خود اضافه کرد:

اگر تمایل و درخواست ها برای عرضه بازی برای پلتفرم های دیگر زیاد باشد، ما درخواست ها را پیگیری خواهیم کرد.

علاوه بر موارد بالا، گویا استودیوی کمپ سانتو علاقه ای به ساخت نسخه دوم این عنوان ندارد و قصد ندارد که این عنوان تبدیل به یک فرانچایز شود. در این مصاحبه از آقای Sean Vanaman در خصوص نسخه دوم بازی Firewatch سوالاتی پرسیده شد که ایشان در پاسخ به این سوالات، گفت:

من همیشه برای شروع ساخت یک بازی آماده بوده و هستم.

وی در ادامه افزود:

من فکر می کنیم که ما وقتی بازی جدیدی را می سازیم که زمان درست آن فرا برسد. همچنین هیچ دنباله و ادامه ای بر بازی Firewatch وجود ندارد و داستان بازی در همان نسخه اول آن به اتمام می رسد. اما من بخاطر اتفاق هایی که در آینده رخ خواهند داد، بسیار هیجان زده و خوشحال هستم.

بازی Firewatch یک بازی ماجراجویی اول شخص است که ماجرای این بازی پس از آتش سوزی بزرگ بد نام Yellowstone fires پارک volunteer اتفاق می افتد! این آتش سوزی بزرگ در سال ۱۹۸۸ رخ می دهد و تمام جنگل را آتش فرا می گیرد. داستان بازی از اینجا شروع می شود که شخصی زندگی خودش را رها می کند و تصمیم می گیرد دیدبان پارک بزرگ volunteer بشود. در این هنگام آتش سوزی بزرگی در پارک رخ می دهد و شما باید این آتش را مهار و خاموش کنید. این عنوان مستقل برای اولین بار در نمایشگاه E3 2015 به صورت رسمی معرفی شد و توانست طرفداران زیادی را به دست بیاورد. بازی مستقل Firewatch توسط Campo Santo ساخته شده و در تاریخ ۹ فبریه سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ برای کنسول نسل هشتم کمپانی سونی (PlaySTation 4) و کامیپوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز، لینوکس و MacOS منتشر شد.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی Firewatch چیست؟ به نظر شما بازی Firewatch برای ایکس باکس وان عرضه خواهد شد؟ آیا شما این بازی را بر روی پلتفرم های دیگر تجربه خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر