Firewatch بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته است

همیشه فروش زیاد مختص عناوین شوتر و اکشن نیست و عناوین زیادی توسط کمپانی های نه چندان مشهور عرضه می شوند که فروش بسیار خوبی را تجربه می کنند. البته این عناوین باید ایده و خلاقیت های بسیار خوب و جذابی را برای گیمرها به ارمغان بیاورند که بتوانند تا حدودی موفقیت خودشان را تضمین کنند. کمپانی کمپو سانتو، مدتی پیش بازی دوست داشتنی Firewatch را به صورت رسمی عرضه کرد. این عنوان توانست به خوبی در بازار به فروش برود چرا که به تازگی سازندگان اعلام کردند که میزان فروش عنوان فایر واچ، بیش از انتظارات بوده و توانسته تمامی انتظارات ما را برآورده کند. حال استودیوی کمپو سانتو و کمپانی پنیک، اعداد و ارقامی در خصوص میزان فروش بازی Firewatch منتشر کرده که بیانگر محبوبیت و فروش بسیار خوب این بازی است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Firewatch بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته است

البته این عناوین باید ایده و خلاقیت های بسیار خوب و جذابی را برای گیمرها به ارمغان بیاورند که بتوانند تا حدودی موفقیت خودشان را تضمین کنند. کمپانی کمپو سانتو، مدتی پیش بازی دوست داشتنی Firewatch را به صورت رسمی عرضه کرد. این عنوان توانست به خوبی در بازار به فروش برود چرا که به تازگی سازندگان اعلام کردند که میزان فروش عنوان فایر واچ، بیش از انتظارات بوده و توانسته تمامی انتظارات ما را برآورده کند. حال استودیوی کمپو سانتو و کمپانی پنیک، اعداد و ارقامی در خصوص میزان فروش بازی Firewatch منتشر کرده که بیانگر محبوبیت و فروش بسیار خوب این بازی است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمپانی پنیک، ناشر عنوان Firewatch ، در وب سایت رسمی خود تایید کرد که بازی فایر واچ، تنها در عرض یک روز توانست تمامی سرمایه گذاری های انجام شده را به دست بیاورد. همچنین این بازی در طول یک ماه، موفق به فروش بیش از ۵۰۰ هزار نسخه شده است که استودیوی سازنده، هرگز پیش بینی چنین فروشی را تصور نکرده بود.

در وب سایت رسمی کمپانی پنیک نوشته شده است:

معیاری که ما برای محاسبه میزان موفقیت بازی Firewatch در نظر داشتیم، با معیار استودیوی کمپو سانتو کمی متفاوت است. مشخص است که همه ما قصد موفقیت این بازی را در سر داشتیم و برای رسیدن به موفق ترین بازی، تلاش کرده ایم. ما امیدوار بودیم که بتوانیم سرمایه گزاری هایی که برای عرضه و ساخت این بازی انجام داده بودیم را به کمک فروش بازی جبران کنیم.

اما چگونه پیش رفتیم؟ بهتر است بدانید که بودجه ساخت و عرضه بازی Firewatch کمی برایمان سنگین بود. البته ما می دانستیم که این بودجه برای چنین بازی با کیفیتی معقولانه و منطقی به نظر می رسد. کمپانی ما سرانجام توانست بودجه مورد نیاز را تامین کند و خوشبختانه بازی Firewatch توانست این بودجه را در عرض یک روز بازگرداند و در سراسر جهان، بیش از ۵۰۰ هزار نسخه به فروش رسیده است. علاوه بر این، عنوان فایر واچ در ماه فوریه در لیست ۱۰ بازی پرفروش شبکه پلی استیشن حضور داشت.

Firewatch را می توان یک موفقیت در فروش دانست چرا که توانست فروش فوق العاده ای را تجربه کند. ما متشکریم. البته ما خیلی خیلی سپاسگزاریم.

این گزارش در زمانی منتشر شد که سازندگان و توسعه دهندگان بازی، مشغول تولید یک بروز رسانی برای رفع باگ ها، مشکلات و... بازی فایر واچ بودند. این بروز رسانی برای تمامی پلتفرم ها (پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز، لینوکس و مک او اس) منتشر می شود.

شما در این بازی در نقش شخصیت هنک هستید. هنک علاقه زیادی به دیدبانی در جنگل های volunteer دارد و به همین خاطر، زندگی خودش را رها کرده و دل به جنگل می زند و در یک کلبه (دیدبانی) زندگی خودش را ادامه می دهد. متاسفانه شانس با شما (هنک) یار نبوده و در اوایل فعالیت خود به عنوان دیدبان جنگل، آتش سوزی مهیبی در جنگل رخ می دهد که رنگ آبی آسمان را به سرخی تبدیل می کند. این آتش سوزی مهیب Yellowstone fires نام دارد که در سال ۱۹۸۸ اتفاق می افتد و کل جنگل را می سوزاند! در این هنگام، هیچ راهی برایتان باقی نمانده و باید از جنگل فرار کنید چرا که جان شما ارزشمند تر از جان جنگل است.

عنوان Firewatch در تاریخ ۹ فوریه سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ برای کنسول نسل هشتم کمپانی سونی یعنی پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز، لینوکس و مک او اس عرضه شد. این بازی توسط استودیوی متستقل کمپو سانتو ساخته شده است. به دلیل محبوبیت و فروش زیاد این بازی، کمپانی کمپو سانتو مدتی پیش اعلام کرد که در صورت درخواست های فراوان کاربران، نسخه ایکس باکس وان این عنوان را نیز منتشر خواهد کرد. هنوز اطلاعات زیادی در این خصوص در دسترس نمی باشد و در صورت انتشار هرگونه اطلاعات، رسانه کلیک شما را به بروز نگه می دارد. همراه رسانه کلیک باشید.

همچنین در صورتی که مایل به مطالعه نقد و بررسی بازی فایرواچ در رسانه کلیک هستید، اینجــــــــــا کلیک کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما درباره میزان فروش بازی فایر واچ چیست؟ آیا شما این بازی جذاب و محبوب را تجربه کرده اید؟ شما خرید این بازی را به سایر کاربران رسانه کلیک پیشنهاد می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر